Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:35:19 GMT

مرد 80 ساله همسرش را کُشت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۴۷۴

مرد 80 ساله همسرش را کُشت +عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان جمالزاده خبر داد که طی آن مردی 80 ساله همسرش را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، ساعت 22:30 مورخه 1397/09/16  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره فوت مشکوک در خیابان جمال زاده شمالی به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم 80 ساله‌ای در حالیکه از ناحیه سر دارای آثار ضرب و جرح می‌باشد، فوت کرده است.

بیشتر بخوانید:

شوهری که بخاطر سوءظن برادرش را کشت قتل زن جوان زیر چرخ‌های کامیون سرهنگ قلابی راز قتل مرد برج ساز را فاش کرد

همسر متوفی در اظهارات اولیه مدعی شد همسرش به علت کهولت سن تعادل خودش را از دست داده و از ناحیه سر با مبلمان برخورد و فوت کرده است.

با بررسی صحنه فوت و با توجه به تناقض گویی‌های همسر متوفی، هماهنگی لازم با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام و همسر متوفی به نام عزت 80 ساله جهت انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. 

با آغاز تحقیقات از همسر متوفی این شخص بارها همان اظهارات اولیه خود را تکرار می‌کرد تا نهایتا در مورخه 1397/09/18  به قتل همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.  

متهم در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: در مورخه  1397/09/15 جهت ویزیت به پزشک مراجعه کرده بودم که پزشک پس از مشاهده مدارک پزشکی عنوان داشت که جهت درمان قطعی نیاز به جراحی دارم؛ زمانیکه به خانه آمده و موضوع را با همسرم مطرح کردم، بر خلاف انتظار ناگهان همسرم عنوان کرد که حوصله مریض داری ندارد.

از این حرفش بسیار ناراحت شده و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان با برداشتن میز عسلی ضربه‌ای به سر همسرم وارد کرده و او روی زمین افتاد؛ تا فردای روز جنایت کنار جسد همسرم باقی ماندم تا اینکه در مورخه 1397/09/16 با 110 تماس گرفته و خبر مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم.  

سرهنگ  ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران انجام شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه اخبار حوادث پلیس آگاهی دستگیری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند