Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@09:57:58 GMT

آبی پوشان به دنبال جذب ابراهیم توره

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۵۱۷

آبی پوشان به دنبال جذب ابراهیم توره

خرداد: آبی پوشان به دنبال جذب ابراهیم توره هستند.


به گزارش خرداد به نقل از فارس؛ استقلال برای تقویت خود در نیم فصل دوم برنامه های ویژه ای دارد و سخت به دنبال تقویت خود در پست های مختلف از جمله خط حمله است.
مسئولان استقلال به صورت حرفه ای و در سکوت در حال مذاکره با نفرات مد نظر خود هستند و فعلا هم به صورت علنی و رسمی نام بازیکنی اعلام نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل باشگاه استقلال در سفری که به امارات داشت وضعیت مهاجمی آفریقایی که سابقه حضور در لیگ ایران را هم دارد جویا شده است. ابراهیم توره که سابقه بازی در پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد در مجموع 60 گل در فوتبال ایران به ثمر رساند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت.
توره بعد از مدت کوتاهی که در امارات و عجمان حضور داشت راهی تیم موناکو فرانسه شد و آن جا هم عملکرد بسیار خوبی داشت. بعد از موناکو، توره به فوتبال امارات بازگشت و راهی تیم النصر شد که بهترین کارنامه را از خود به جا گذاشت. این بازیکن سنگالی در تیم النصر در 43 بازی 34 گل به ثمر رساند.
این مهاجم سنگالی بعد از النصر راهی تیم لیائونینگ چین شد اما در آن تیم در مقطع کوتاه در 10 بازی 2 گل به ثمر رساند. البته این بازیکن در چین با مصدومیت طولانی مدت نیز دست و پنجه نرم کرد.
توره در فصل گذشته در تیم آژاکسیو در لیگ دو فرانسه حضور داشت و در 16 بازی 5 گل به ثمر رساند. باشگاه استقلال هنوز به صورت جدی با این بازیکن وارد مذاکره نشده است اما وضعیت این بازیکن توسط مسئولان و کادر فنی استقلال در حال بررسی است و ممکن است توره در نیم فصل  دوم جانشین گرو شود. برچسب ها: ابراهیم توره ، استقلال ، امارات

منبع: خرداد

کلیدواژه: ابراهیم توره استقلال امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟

پیکارهای لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

   

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!