Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- مراسم جشن تکلیف و عبادت 110 دانش آموز دختر مدارس آموزش و پرورش شهرری امروز دوشنبه همزمان با ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم (ع) در مصلای آستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم عبادی و معنوی با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و سپس برنامه جشن عبادت با سخنرانی بیان احکام و نماز جماعت باشکوه دانش‌آموزان در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجرای نمایش عروسکی با موضوع وسوسه های شیطانی برای دانش آموزان از دیگر برنامه های مراسم جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان دختر بود.
در پایان نماز باشکوه عبادت دانش آموزان به جماعت برگزار شد.
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همه ساله میزبان هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسری است که جشن تکلیف خود را در این بارگاه ملکوتی برگزار می کنند.
18 تا 23 آذرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد.
/6003/1970

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی برگزاری جشن تکلیف حرم عبدالعظیم ع شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان

سیدحسین موسوی مدیرآموزش وپرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف فرشته های ۹ ساله شهرستان هندیجان با اجرای برنامه های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی با زبان و اجرایی نو و جذاب برگزار گردید.

او افزود : معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • جشن عبادت ۶۰ دختر نونهال همدانی
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • زنگ وعده صادق در دبستان قاسمی بخش بند پی غربی نواخته شد + فیلم
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران