Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:38:24 GMT

پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۵۳۱

پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر انتخاب شد

بوشهر- پایگاه خبری تحلیلی خلیج فارس در گفت وگویی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از مشخص شدن پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر و آغاز عملیات آن با حضور مسوولان کشوری خبر داده است.

رضا عوض پور با اشاره به اینکه محل تامین پروژه راه آهن بوشهر از محل فایناس با چین در نظر گرفته شده اظهار داشت: برای اینکه هماهنگی های مرسوم برای اجرایی شدن این تفاهم نامه ها زمان بر است و خواستیم معطل نمانیم، پیگیری های متعددی برای تامین نقدینگی راه آهن از محل ردیف های ملی انجام شد و نهایتا وزارت راه نیز دو قطعه راه آهن بوشهر به طول 25 کیلومتر را به مناقصه برد و پیمانکار آن مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شرایط حاضر 88 میلیاردتومان برای فعال شدن راه آهن تخصیص اعتبار گرفته ایم و پیمانکار نیز در مرحله تجهیز کارگاه می باشد که پیگیر هستیم با حضور مقامات ارشد کشوری مثل رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهور پروژه به صورت رسمی کلید بخورد.
عوض پور گفت: پیمانکار مشخص شده و در مرحله تجهیز کارگاه است، برای حضور مقامات کشوری در شروع پروژه نیز استاندار پیگیر هماهنگی با دولت می باشد تا از فرصت حضور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری در استان بتوانیم درخصوص پروژه های مهم دیگر دستوراتی دریافت کنیم، اما اجازه دهید زمان دقیق که امیدواریم خیلی نزدیک باشد، در موعدی که قطعی شود، اطلاع رسانی کنم.
به گفته عوض پور، با پیگیری هایی که صورت گرفته، بسیار خوش بین هستیم در بودجه 98 ردیف مربوط به راه آهن بوشهر جهش قابل توجهی داشته باشد که می تواند برای فعال شدن پروژه کمک نماید و در ادامه فاینانس برای تامین اعتبار مالی پروژه اجرایی شود.
در پایان این مطلب آمده است: باید منتظر ماند و دید سرانجام چه زمان وعده ها برای فعال شدن مجدد پروژه راه آهن بوشهر محقق خواهد شد و کی سوت قطار به گوش هم استانی ها می رسد؟
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه آهن رييس جمهوري بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدخوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با انتشار پستی در ویراستی نوشت:

«طی ماموریتی یک روزه، تهران را به مقصد بوشهر ترک  تا به عنوان معین پروژه فیبر نوری استان بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه را مورد نظارت و بررسی قرار دهد. 

معاون وزیر ارتباطات در این سفر، علاوه بر انجام بازدیدهای میدانی، با مدیران ارشد استانی نیز دیدار خواهد داشت.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد