Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا کلائی با بیان این مطلب اظهار کرد: با ورود این بانک به حوزه حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب در کشور، شاهد افزایش کیفیت روز افزون این رویداد مهم فرهنگی در کشور بوده ایم.
شهردار کلانشهر مشهد خاطر نشان کرد: حمایت مالی از حوزه نشر به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ناشران و غرفه داران در نمایشگاه، سال هاست که باورود بانک شهر برطرف شده است و از سوی دیگر شاهد هستیم که مراجعه کنندگان به نمایشگاه از ایجاد ظرفیتی با عنوان بن خرید کتاب بسیار راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلائی با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه کتاب در مشهد افزود: ارائه 1 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب 13 هزار بن خرید کتاب به علاقه مندان قطعا به جذابیت های خرید کتاب افزوده و سبب استقبال بیشتر از نمایشگاه کتاب مشهد شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: نگاه بانک شهر به فعالیت اقتصادی تنها درآمدزایی نیست؛ عملکرد چندین ساله این بانک نشان داده است که مدیران بانک شهر سرمایه را همراه با ارتقای سطح فرهنگی، طلب می کنند و این موضوع، منجر به ایجاد نگاه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه گفت: در سال زراعی جاری بالغ بر۳ هزار و ۲۷۶هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت محصول کلزا اختصاص یافت.

علیرضا رضایی افزود: میانگین عملکرد کلزا در شهرستان ۱/۷ تن در هکتار برآورد شده است و پیش بینی می‌شود که درحدودبیش از۵۵۰۰تن کلزا از این مزارع استحصال شود.
وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برداشت، خرید و انتقال محصول کلزا انجام گرفته است و   دو مرکز خرید تعاونی روستایی اتحاد روستای عبدالخان پاییند و  دهخدا در روستای خویس بخش شاوور درحال تحویل محصول کلزای کشاورزان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه اظهار کرد: کلزا یکی از محصولات استراتژیک است که روغن این محصول به دلیل داشتن اسید‌های چرب اشباع نشده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر این کاشت دانه روغنی کلزا به دلیل تناوب زراعی با غلات باعث حاصلخیزی و بهبود ساختمان خاک، کاهش آفات و بیماری‌های گندم و افزایش عملکرد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی انرژی شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد