Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@04:43:27 GMT

مدیر عامل جدید شستا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۷۱۶

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) ، انوشیروان محسنی بند پی سرپرست سازمان تامین اجتماعی طی حکمی دکتر محمد رضوانی فر را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی منصوب کرد.

در این حکم  بر رعایت جوانب شرعی ، اساسنامه سازمان و شستا و استفاده از تمام ظرفیتها  ، سرمایه انسانی متخصص و اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی ، اصلاحات ساختاری ، مدیریت بهینه دارایی ها در راستای هم افزایی فیمابین نهادهای مالی و اقتصادی خانواده بزرگ تامین اجتماعی تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضوانی‌فر بیش از یک سال است که مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین TPICO را برعهده داشت.

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شستا دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته اقتصاد نظری از دانشگاه امام صادق (ع) و Ph.D مدیریت بازرگانی با گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

سابقه 15 سال عضویت در هیأت علمی دانشگاه و تدریس در دانشگاه‌های امام صادق(ع) و تهران،  راهبری و مشاوره بیش از چهل پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری، ارائه چندین و چند مقاله علمی / تخصصی و انتشار سه کتاب در حوزه مدیریت، دبیری علمی تعدادی کنفرانس ملی و بین‌المللی، از جمله مدیریت بازاریابی و فروش و مباحثات جدی در کنفرانس‌هایی در صنعت پخش از دیگر فعالیت‌های علمی ایشان به شمار می‌آید.

از جمله سوابق مدیریتی دکتر رضوانی‌فر ● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه سرمایه‌گذاری البرز● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پخش البرز● مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پارس شهروند● نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گروه دارویی برکت● ریاست هیئت مدیره شرکت شفا فارمد●ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری)● عضو هیئت مدیره شرکت ایران دارو● ریاست هیئت مدیره شرکت داروسازی صالحان شیمی (البرز فارمد)● ریاست هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی کیوان● نایب رئیس هیئت مدیره شرکت لیزینگ پارسیان ● مسئولیت‌هایی کلیدی در گروه کارخانجات پاکنام، شرکت گسترش تجارت معین شهروند، شرکت بازرگانی آرین و البرز، موسسه آموزش عالی نوآوران و ... می‌توان اشاره کرد.

مرتضی لطفی تاکنون مدیرعاملی شستا را برعهده داشته است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی روابط عمومی و امور بین الملل سرمایه گذاری شهروند کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر عامل،رئیس هیات مدیره،اعضای شورای معاونین و روسای ادارات، سید امیرحسین موسوی به عنوان سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون معرفی شد.

تهران-ایسنا- محمد شیخ حسینی،مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: صادقانه،خالصانه و صمیمانه از زحمات جناب آقای ذوالفقاری که اکنون به درجه بازنشستگی نائل آمده اند تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود:مرور خاطرات همکاری با آقای ذوالفقاری بیانگر آن است که وی همواره گره از مشکلات باز می کرد و موانع را از سر راه همکاران بر می داشت.
شیخ حسینی ادامه داد:فعالیت جناب ذوالفقاری در حوزه های مالی و نظارتی موجب شده بود که توانایی های ایشان در پذیرش ریسک به حرکت رو به جلوی سازمان کمک کند.
وی با تقدیر از زحمات ذوالفقاری اعلام کرد: تلاش های ایشان نزد خداوند قادر حکیم ماجور خواهد بود.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم اعلام کرد:آقای ذوالفقاری جزو آن دسته از مدیرانی بود که باعلم و کتاب مانوس بود و این انس موجب شده بود که نتایج آن را در سبک و شیوه مدیریت ایشان شاهد باشیم.


وی ادامه داد:ذوالفقاری همچنین صاحب تالیفاتی است که خواننده را با تجربیات درونی و مدیریتی وی آشنا می کند.
حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی هم در این نشست گفت: مهارت فنی،مهارت انسانی و مهارت ادراکی جزو ویژگی های یک مدیر موفق محسوب می شود و ذوالفقاری واجد این سه ویژگی بود.
کریم میرزاخانی،معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی نیز با اشاره به سابقه همکاری با ذوالفقاری گفت:یکی از حسن های بازرس این است که سایه اش سنگین باشد و ذوالفقاری واجد این ویژگی بود.ویژگی مثبت دیگر ذوالفقاری این بود که از حوزه تخصصی خود خارج نشد.
شهرام بخشا،معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات نیزذوالفقاری را به لحاظ علمی و فنی و معرفتی جزو وزنه های سنگین بانک محسوب برشمرد.
محمد ذوالفقاری، معاون سابق مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم گفت:سعی کردم در طول خدمت تعامل و همکاری را جزو اولویت های خود قرار دادم.
وی افزود:در طول خدمت در صندوق تعاون و بانک توسعه تعاون بین دو حوزه پارادوکسیکال فعالیت کردم.در حوزه مالی سرعت حرف اول را می زند و در حوزه نظارت نیاز به سعه صدر و تامل وجود دارد اما تلاش کردم در دوره خدمت همواره بین این دو ساحت تعادل برقرار کنم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس توسط مدیر عامل بانک توسعه تعاون از تلاش های محمد ذوالفقاری تقدیرو با تقدیم حکمی، سید امیر حسین موسوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون منصوب شد.


موسوی پیش از این مدیر امور حقوقی معاونت امور حقوقی ونظارت،بازرس ویژه مدیر عامل، مشاور مدیر عامل در امور مجلس، رییس گروه تطبیق قوانین و مقررات موضوعه کمیته ریسک و تطبیق بانک توسعه‏ تعاون، رییس اداره حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور و رییس اداره کارگزینی دانشگاه پیام نور بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • افزایش ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت شبکه آی‌پی کشور در ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت
  • ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش داشت
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • ️‌نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد