Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات امیر قلعه‌نویی در مورد دیدار دیروز سپاهان - پرسپولیس و داوری این مسابقه اظهار داشت: دیروز دربی بزرگی بین ما و سپاهان بود که در فضا و جو خوبی برگزار شد. دیروز دو تا از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم هواداران بازی پرتحرکی را دیدند و ما هم از عملکرد بازیکنان راضی بودیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: افتخار می‌کنم به بازیکنانم که در این بازی عالی بودند و توانستند در همه فاکتور‌ها از حریف برتر باشند. هرچند می‌شد که ما این بازی را ببازیم، اما به بازیکنان افتخار می‌کنم که نشان دادند چرا قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا هستند, چون بازی کردن در جو ورزشگاه نقش جهان آسان نبود و بازیکنان ما توانستند نظم خوبی را در این شرایط از خودشان به نمایش بگذارند.

وی افزود: مقابل سپاهان موقعیت‌های زیاد و نه کرنر داشتیم. درصد مالکیت توپ نیز 55 درصد به 45 درصد به نفع ما بود. واقعاً از لحاظ آماری تیم برتر میدان بودیم، اما به‌هرحال فکر می‌کنم نتیجه رقم‌خورده عادلانه و منصفانه بود. درباره داوری هم باید بگویم که فکر می‌کنم این اولین قضاوت فغانی در این فصل برای پرسپولیس بود. از طرفی فغانی نشان داد که چرا جزو چهار داور برتر دنیاست و به او تبریک می‌گویم. قضاوت ایشان نمونه بارز یک داوری خوب در دنیاست و من نمی‌دانم میزبانان بازی دیروز از چه چیزی ناراحت هستند! ما می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. سپاهان 20 خطا و ما 10 خطا داشتیم و همین آمار نحوه بازی ما و تیم میزبان را نشان می‌دهد.برانکو همچنین خاطرنشان کرد: سپاهان نیز مانند پدیده, تراکتورسازی و استقلال برای قهرمانی می‌جنگد و تاکنون امتیازاتش را با لیاقت کسب کرده است، اما من واقعاً نمی‌دانم آنها از چه چیزی ناراحت هستند, چراکه پنالتی گرفته شده از سوی داور مانند اشک چشم شفاف بود.

وی در خصوص اینکه قلعه‌نویی گفته است پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شده است، اما برای این تیم هزار پنجره دیگر باز کرده‌اند, گفت: من این مسئله را نمی‌فهمم. فقط این را می‌دانم که در ابتدای فصل به بازیکنانم گفتم که خیلی‌ها علیه ما خواهند بود و این چیز عجیبی نیست. هر کس به دنبال این است که قهرمان ایران و فینالیست آسیا را شکست دهد و ما نگران این نیستیم و گله‌ای نداریم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: اینکه ماشین‌سازی, پیکان و سپاهان و دیگر تیم‌ها تلاش می‌کنند که مقابل ما پیروز شوند, کاملاً ورزشی و درست است. ما این را می‌دانیم که باید مقابل همه تیم‌ها بازی کنیم و این طبیعی است که هرکسی ضعفش را توجیه کند. ما الان به دنبال این هستیم که مقابل پارس جنوبی هم خوب کار کنیم و بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام برای ضعیف بازی کردن هیچ توجیهی وجود ندارد هرچند که اگر دیروز شکست هم می‌خوردیم من ناراحت نمی‌شدم، چراکه بازیکنانم در مسیر درست حرکت می‌کنند.

«ما از مسیرمان برنمی‌گردیم و حتی قوی‌تر خواهیم شد.»، وی با بیان این جمله, خاطر نشان کرد: می‌دانیم سپاهانی‌ها بعد از بازی دیروز مأیوس شده‌اند, چون می‌خواستند مارا شکست دهند و موفق نشدند، اما دیگر نمی‌دانم چرا ناراحت هستند. حتماً برای این است که موفق نشده‌اند ما را شکست دهند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده حاضر است بازی‌های سپاهان و پرسپولیس بررسی شود و تیمی که از داوری سود برده است, امتیازاتش را کم کنند, تصریح کرد: بله، من هم کاملاً موافق این موضوع هستم!

وی درباره بخش دیگری از صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود صحبت‌های برانکو راجع به داوری قبل از بازی و در ادامه واکنش‌هایی که او نشان داده است باعث ایجاد این حواشی شده, گفت: واکنش نشان دادم برای اینکه می‌خواهم از بازیکنانم حمایت کنم. من درباره سپاهان حرفی نزدم و نمی‌دانم صحبت از سپاهان از کجا پیدا شده است! من درباره ذوب‌آهن صحبت کردم، چون در بازی مقابل آنها در تهران داور بد قضاوت کرد و این را همه کارشناسان اذعان داشتند. نیازی نیست که 10 گل یا پنالتی گرفته شود. قبلاً هم گفته‌ام که نمی‌شود ما مربیان را فریب داد.

برانکو یادآور شد: بین دو نیمه و حتی بعد از اینکه از سپاهان عقب افتادیم, گفتم که داوری بازی عالی بوده است. ما حتی می‌توانستیم به حرکت کی‌روش اعتراض کنیم، چون او خطا کرد، اما این صحنه‌ها دوئل‌های فوتبال است و همیشه بازیکنان باید با یکدیگر بجنگند. در نهایت با عکس‌هایی که درباره این صحنه سیدجلال حسینی در صفحه شخصی‌اش می‌گذارد, خواهید دید که کی‌روش سوارز خطا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قلعه‌نویی معتقد است فغانی با او مشکل دارد, عنوان کرد: من این را می‌خواهم بدانم که آیا فغانی در بازی دیروز خوب قضاوت کرد یا بد. نظر شما چه است؟ من فکر می‌کنم داور عالی بود و حتی در یک صحنه هم اشتباه نداشت.وی در پایان درباره صحنه اخراج کی‌روش استنلی و کمال کامیابی‌نیا از بازی, گفت: بهتر است از خود کی‌روش سؤال کنید که در بازی به کمال چه حرفی زده است!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم

به گزارش همشهری آنلاین حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به عنوان مربی و مسئول فنی در خدمت تراکتور و هواداران پرشورش هستم. دوست دارم مثل همیشه یار دوازدهم تیمشان باشند. بازی جام حذفی استارت دوباره‌ای است و یک راه میانبر برای کسب جام به شمار می‌رود. تراکتور از دیرباز در جام حذفی مدعی بوده است. دوست دارم تشکر و خسته نباشید بگویم به آقای خمز و همکارانشان که اینجا زحمت کشیدند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته به کادر فنی تیم اضافه شده است، ادامه داد: بازیکنان خیلی با انگیزه کار می‌کنند و من را امیدوار کردند. آنان نشان دادند بازیکنان مستعد و توانمندی هستند و باید در زمین با عملکرد خوب، جنگندگی و کسب نتایج مطلوب هواداران را راضی کنند.

مطهری ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به کمک همکارانم این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امروز آخرین جلسه آنالیز را داریم. بازیکنان از همه لحاظ باید آماده باشند و برای تیم پُرهوادار تراکتور باید با جان و دل بازی کرده و سرشان را بدهند. مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در خصوص میزان شناختش از تراکتور، گفت: من مربی تیم ملی بودم و به خاطر این مسئولیت، تمام تیم‌ها را به خوبی رصد می‌کردم و از تراکتور و سایر تیم‌های لیگ برتری شناخت دارم. البته باید با تراکتور زندگی کنم تا شناختم بیشتر شود. انشالله بتوانیم عملکرد خوب داشته باشیم. با برنامه پیش می‌رویم تا بتوانیم نتایج در خور نام و شأن تراکتور کسب کنیم.

وی با بیان اینکه اضافه شدن به کادرفنی تراکتور در روز تولدم اتفاق خوبی است، مطرح کرد: معتقدم اینجا باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص جو حاکم بر تیم، گفت: هواداران تراکتور باید یک مدل دیگری این بازی را ببینند. ما در لیگ فرصت جبران داریم، ولی جام حذفی تک بازی بوده و همه باید همدل شویم و دنبال موفقیت تیم باشیم. من اصلاً نگاهی به گذشته ندارم و به آینده نگاه می‌کنم. می‌خواهم بهترین اتفاق بیفتد. ذوب‌آهن تیم خوبی است، ولی ما باید پیروز شویم.

مطهری در خصوص یحیی گل‌محمدی، گفت: امیدوارم اتفاق‌های خوبی رخ دهد. آقای گل‌محمدی و مدیریت باشگاه در این خصوص مصاحبه کرده‌اند، اجازه بدهید بیشتر صحبت نکنم.

وی در خصوص این سوال، چرا پیشنهاد تراکتور را به حضور در کادرفنی تیم ملی ترجیح دادید؟ توضیح داد: سال گذشته شب تولدم با تماس آقای قلعه‌نویی به تیم ملی اضافه شده و با افتخار کار کردم. قبل از تراکتور دو پیشنهاد داشتم که آقای قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام بود؛ اما اینبار نتوانستم با ایشان صحبت کنم. من همیشه نشان داده‌ام عناوین سرمربی و دستیار مهم نبوده و فقط دنبال کمک به تراکتور هستم تا عملکرد مثبتی داشته باشم. با این بازیکنان اتفاقات خوبی می‌توانیم رقم بزنیم.

مطهری در رابطه با حضور تعدادی از شاگردان سابقش در تراکتور، گفت: تیم ما متحد بوده و تمام بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. من با خیلی از بازیکنان کنونی تراکتور سابقه همکاری دارم و همه آنان از جمله سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی عبدی و مهدی شیری توانمند هستند. شجاع ستون ما در تیم ملی بود. علاوه بر این نفرات، جوان‌های خوب همچون مهدی هاشم‌نژاد و بازیکنان خارجی باکیفیتی نظیر ریکاردو آلوز و گوستاوو را هم در اختیار داریم. توقعات از تراکتور بالا بوده و در این خصوص با بازیکنان صحبت کرده‌ام. باید توانمندی‌هایشان را بیشتر نشان دهند. تمام بازیکنان ارزشمند هستند و قول می‌دهیم یک تیم متحد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید تراکتور شایسته داشتن بازیکنان ملی‌پوش زیادی است؟ اظهار داشت: شرایط تیم ملی فرق می‌کند. تراکتور بازیکنان توانمندی دارد؛ اما این حق را به مربیان تیم ملی بدهید، سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند و همیشه انتقاداتی برای لیست تیم ملی بوده و باید یاد بگیریم به نظرات مربیان تیم ملی در گذشته و حال، احترام بگذاریم. شاید هم بازیکن شایسته‌ای از نظر ما دور مانده است.

وی در خصوص سبک فوتبالی مورد علاقه‌اش گفت: سبک فوتبالی مورد علاقه‌مان را قبلاً نشان داده‌ایم. فوتبال کلاسیک که به زمین‌های خوب نیاز داریم. اکنون خروج تراکتور از شرایط فعلی برای‌مان مهم بوده و شاید برای مدت کوتاهی از فلسفه‌مان دور بمانیم که با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال، به نظرتان مشکل تراکتور چه چیزی است؟ بیان کرد: تمامی تیم‌ها یکسری مشکلات داشته و آیتم‌های مثبت و منفی دارند. خودمان مشکلات فنی را می‌دانیم و بخشی را به صورت آنالیز گوشزد کرده‌ایم و در قالب تمرینات به حداقل خواهیم رساند. تمام تیم‌های دنیا مشکلاتی دارند و باید با رفع آن‌ها به تیم خوبی تبدیل شویم.

مربی تراکتور در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه، چه برنامه‌ای دارید تا همچون بازی لیگ، مقابل ذوب‌آهن غافلگیر نشوید؟ آیا تمرین پنالتی کرده‌اید؟ گفت: یک مربی باید به جاهایی فکر کند که کسی فکر نمی‌کند. زدن پنالتی یکی از آیتم‌های تمرینی امروز ماست. سعی می‌کنیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم، اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. تمهیداتی اندیشیده شده که همچون بازی لیگ شکست نخوریم. ذوب‌آهن تیم خوبی بوده و به زودی خواهید دید که شرایط تیم عوض شده و بهبود پیدا خواهد کرد. من دیروز اضافه شده‌ام و دوست دارم شرایط عوض شود. تجربه کار در تیم‌های بزرگ را دارم و می‌دانم یک تیم را چطور باید آماده کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همچون آقای خمز، پرس از جلو در دستور کار شماست؟ بیان کرد: در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید به فلسفه مربیان احترام بگذاریم. فوتبال آیتم‌های مختلف دارد و یک روز پرس از جلو در دستور کار قرار می‌گیرد و روز دیگری تغییر تاکتیک می‌دهیم. تعیین استراتژی تیم به شرایط جسمانی، آمادگی بازیکنان و تجزیه و تحلیل تاکتیکی از حریف بستگی دارد.

مطهری در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور، بیان کرد: سید محمد حسینی مصدوم است. مصدومیت گوستاوو نیز رفع شده و باید به او کمک کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسد. هواداران فردا به ورزشگاه آمده و روز متفاوتی رقم بزنند و ما هم بتوانیم پاسخ مناسبی به لطف آنان بدهیم. معتقدم برای خوشحالی هواداران باید با تمام وجود تلاش کنیم.

کد خبر 847161 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم