Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بر ضرورت انتقال زحمات جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز ( دوشنبه) در دومین نشست هیئت امنای مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که در محل ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی جامعه پزشکی در دروان دفاع مقدس، اظهار داشت: زحمات جامعه پزشکی و کشور در دوران دفاع مقدس یک انقلاب بزرگ در حوزه امدادرسانی و توجه به مجروحان بود که باید این رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌ها به نسل جوان انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی قدس سپاه: یمنی‌ها موشک 400 کیلومتری با خطای 10 متر در اختیار دارندامیر باقری: دانش دفاعی و امنیتی با هدایت نیروهای مسلح تولید می‌شود

 

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس یک نهضت بزرگ در حوزه ارائه خدمات پزشکی و امدادی در سطح کشور ایجاد شده بود که این نهضت از خطوط مقدم تا عمق کشور را در برمی‌گرفت؛ ما در عملیات کربلای 5 نزدیک به 52 هزار مجروح داشتیم که این تعداد مجروح به واسطه همین نهضت بزرگ امدادی، به مراکز درمانی کل کشور انتقال یافته و مراحل درمانی را گذراندند.

سردار صفوی ضمن تقدیر از احساس مسئولیت اعضای مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، عنوان کرد: باید همگی با فعالیت موثر، کار مستمر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نسبت به اجرای اهداف این مؤسسه تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گذشته چراغ راه آینده است، افزود: البته در این مؤسسه فقط نباید به گذشته پرداخته شود، ما باید بتوانیم از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی مجموعه‌های علوم پزشکی ارتش و سپاه در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی در داخل کشور بهره‌برداری کنیم که حضور موثر نیرو‌های مسلح در حوادث غیرمترقبه‌ای چون زلزله کرمانشاه و زلزله بم نمونه‌هایی از این موارد است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت باید ارتباط و تعامل خوبی را با مجموعه مراکز فرهنگی دفاع مقدس سراسر کشور برقرار کند، افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران سالانه به طور میانگین 2.5 تا سه میلیون بازدید کننده دارد که ما باید با بسترسازی و ارتباط موثر و جانمایی زمینه لازم را برای دستیابی مخاطبان به خدمات جامعه پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس ایجاد کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه امروز از آغاز جنگ سوریه هفت سال و از آغاز جنگ یمن 45 ماه می‌گذرد، افزود: باید درباره مداوای مجروحانی که برای مداوای تکمیلی به ایران سفر کرده و یا پزشکانی که برای مداوای مجروحان در این کشور‌ها حضور یافته‌اند، اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سرلشکر سید یحیی صفوی سپاه پاسداران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم