Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@10:15:33 GMT

ارزش تولیدات منطقه آزاد چابهار 20 برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۸۱۸

ارزش تولیدات منطقه آزاد چابهار 20 برابر شد

پول‌نیوز - مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: مجموع قرارداد‌های منعقد شده منطقه آزاد چابهار در 2 سال اخیر چیزی حدود 400 مورد بوده که مجموع ارزش این قراردادها 3500 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در نشست خبری پیش از ظهر امروز گفت: احداث راه‌آهن چابهار هم اکنون در حال اجرا است و این مسیر تا ایرانشهر 65 درصد و ایرانشهر تا چابهار 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی درباره ارزش تولیدات در منطقه آزاد تحت مدیریتش گفت: ارزش تولیدات منطقه آزاد چابهار در سال 92 حدود 50 میلیارد تومان بود که این عدد در سال 96 به 1056 میلیارد تومان رسید که در مجموع با افزایش 20 برابری روبرو بوده ایم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی ایرلاین در این منطقه خبر داد و گفت: موافقت اصولی برای شرکت هواپیمایی جدید در این منطقه اخذ شده و در حال گفتگو برای خرید هواپیمای امبرائر هستیم که با توجه به شرایط کنونی و اعمال تحریم ها این هواپیما دست دوم خواهند بود.

کردی ادامه داد: منطقه آزاد چابهار با توجه به موقعیت استراتژیکی که دارد می تواند در تعاملات و رشد اقتصادی کشور بسیار مفید واقع شود.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار راه آهن سرمایه گذاری هند پول نیوز مدیرعامل قرارداد تولید هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از رشد 23 درصدی ارزش صادرات در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد.
به گزارش  روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا پیرحسینلو افزود: ارزش صادرات کالا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس 2.6 میلیارد دلار ثبت شد که در مقایسه با آمار سال 1401( 2.1 میلیادر دلار) حاکی از رشد قابل توجه ارزش صادرات است.
رشد تناژ صادرات
وی گفت: همچنین در سال 1402 به میزان 10 میلیون و 253 هزار و 545 تن از این منطقه اقتصادی صادرات انجام شد که نسبت به سال 1401(چهار میلیون و 106 هزار و 960 تن) نشان از رشد 149 درصدی است.
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در استان هرمزگان قرار دارد و از زیرمجموعه های ایمیدرو محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰واحدی بورس +نقشه
  • رشد ۱۰هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات یکشنبه
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • رقابت‌های آزاد تکواندو صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان/ کیانی طلایی و نصیری برنزی شدند
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس