Web Analytics Made Easy - Statcounter

گومز میل زیادی به پیشرفت دارد؛ کاری که از سالها قبل شروع کرد و حالا ثمره‌اش را می‌بیند. 

طرفداری - جو گومز، مدافع انگلیسی لیورپول از تمدید قراردادش با این باشگاه می‌گوید.

گومز 21 ساله پس از نمایش‌های بسیار خوبی که در ترکیب قرمزها داشت، امروز صبح قراردادش با این تیم را تا سال 2024 تمدید کرد. باشگاه با این تمدید، باورش به مسیر پیشرفت گومز را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی لیورپول، گومز می‌گوید:

این تمدید قرارداد برایم یک دنیا معنا دارد. حالا چند سالی می‌شود در باشگاه هستم و این امتیاز نصیبم شد که برای لیورپول بازی کنم و بدانم چه معنایی دارد. بنابراین خوشحالم که فرصت تمدید حضور در این باشگاه به من داده شد. عاشق لیورپول، عاشق بازی کردن و عاشق یاد گرفتن هستم و خوشحالم که این مسیر ادامه دارد. 

در این مسیر بالا و پایین زیادی وجود داشته است. این چهارمین فصلم در لیورپول است و هر فصل با دیگری فرق داشت. واضح است که دوست داشتم در این مسیر بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های کمتری سر راهم قرار بگیرد ولی همه این‌ها بخشی از مسیری بوده که عاشقش هستم و آن را در آغوش می‌گیرم. چیزهای زیادی یاد گرفتم. اتفاقات خوبی هم در این مدت رخ داده که امیدوارم ادامه داشته باشد. زیر نظر یک مربی و کادر فنی فوق العاده در حال یادگیری هستم و همه چیز اینجا برای ادامه پیشرفتم آماده و مهیا است. مشتاق ادامه این مسیرم.

هدف؟ همه چیز به خوبی نشان می‌دهد باشگاه و تیم به کجا می‌روند. سال گذشته به قهرمانی اروپا بی نهایت نزدیک بودیم و امسال هم در لیگ برتر شخصیت بسیار بزرگی از خود نشان دادیم. بهترین شروع تاریخ باشگاه در لیگ را رقم زدیم و این نشان می‌دهد اگر تنها یک مقطع برای باور به باشگاه و مسیری که طی می‌کند، وجود داشته باشد، آن لحظه همین حالا است.

گفتنی است گومز به جز مصدومیت کنونی‌اش که شش هفته او را از میادین به دور نگه خواهد داشت، در سال 2015 و در جریان بازی برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس رباط صلیبی پاره کرد و دقیقا یک سال خانه نشین شد. او حالا انتخاب اول کلوپ برای زوج فن دایک در خط دفاعی است و این به خوبی پیشرفت فراتر از تصور جو را نشان می‌دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد

قرمزپوشان آنفیلد به جذب دین هویسن علاقه نشان داده‌اند

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لیورپول نیز به صف مشتریان پرتعداد دین هویسن اضافه شده و مایل است این مدافع جوان را در تابستان آتی به خدمت بگیرد. برخلاف گزارش‌های قبلی که از برچسب 30 میلیون یورویی بانوی پیر روی هویسن حکایت داشتند، گاتزتا مدعی شد سران یوونتوس با مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو راضی به فروش استعداد 18 ساله خود نخواهند شد. علاوه بر لیورپول، لایپزیش، نیوکاسل و دورتموند نیز به جذب دین هویستن علاقه دارند.

گفتنی است دین هویسن که این روزها به صورت قرضی برای آاس رم توپ می‌زند و نمایش‌های خوبی نیز در پیراهن این تیم داشته‌است، تا سال 2028 با یوونتوس قرارداد دارد. یوونتوس می‌خواهد دین هویسن را در معامله خود با آتالانتا بر سر خرید تئون کوپماینرس بگنجاند اما برگامویی‌ها فعلا تمایلی به این انتقال نشان نداده‌اند. هویسن 18 ساله که در رده‌های پایه برای تیم ملی هلند به میدان رفته بود، هفته گذشته به تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا دعوت شد و دقایقی برای این تیم بازی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد/ قدرت رسانه «شعر» را دست کم نگیریم
  • جزو آخرین گزینه‌ها برای حضور در این دیدار بودم / «الاعمال بالنیات» برایم معنا شد