Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه حضور در مسابقات نظامی موجب بازدارندگی ایران مقابل کشورهای دیگر است، افزود: استکبار به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران بود اما نه تنها منزوی نشدیم بلکه در مسابقات نظامی بین‌المللی نیز حضور داریم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری در مراسم تجلیل از تیم‌های برتر و دست‌اندرکاران مسابقات نظامی بین المللی روسیه 2018، گفت: حضور در این مسابقات بیانگر تلاش، پشتکار، اراده و عزم راسخ تیم‌ها و نفرات است و باید از همه عوامل و دست اندرکاران برتر مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به قهرمانی تیم نظامی ایران در مسابقات غواصی به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: باید تدابیری را بیاندیشیم که برای سال آینده نتایج و عملکرد بهتری داشته باشیم.
به گفته رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش کسب رفته هفتم در بین 32 کشور نشان از توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.
دریادار سیاری با بیان اینکه ما ارتش‌های منطقه را می‌شناسیم، یادآور شد: در دفاع مقدس ثابت کردیم که با وجود کمبود امکانات و مشارکت بیش از 35 کشور با رژیم بعث، قادر به مقابله و پیروزی هستیم.
وی با اشاره به میزبانی نیروی دریایی ارتش در بخش غواصی مسابقات نظامی روسیه خاطرنشان کرد: در ابتدا برای میزبانی این مسابقات مردد بودیم اما نیروی دریایی ارتش همه تجهیزات و امکانات خود را پای کار آورد و توانستیم با شایستگی مسابقات را میزبانی کنیم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه حضور در مسابقات نظامی موجب بازدارندگی ایران مقابل کشورهای دیگر است، افزود: استکبار به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران و ممانعت از حضور ما در عرصه بین‌المللی بود اما ما نه تنها منزوی نشدیم بلکه امروز در مسابقات نظامی بین‌المللی حضور داریم و رتبه‌های خوب را به دست آوردیم.
سیام*9612**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مسابقات نظامي ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد