Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- فرماندار چایپاره گفت: مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان چایپاره امسال به حدود 51 میلیارد و 600 میلیون ریال در حوزه های مختلف عمرانی و بهداشتی و جاده ای در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان به تصویب رسید.

علی محمدی ایروانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده حمزیان به طول 10 کیلومتر از طرف قره ضیاء الدین تا پاسگاه حمزیان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین با تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار ساماندهی سه راه قره ضیاء الدین آغاز می شود.
وی به کم کاری ها در حوزه شیلات چایپاره از طرف برخی مسوولان استانی هم اشاره کرد و اظهار داشت: 20 میلیارد ریال اعتبار شیلات چایپاره که بنا به دلایلی جذب نشده بود، اختصاص دوباره یافت تا جبران شود.
فرماندار چایپاره افزود: همچنین چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برای ادامه احداث تکیه حضرت ابوالفضل (ع) تامین شد.
وی بیان کرد: اعتبار لازم برای آسفالت راه های ارتباطی حاجیلار به الهوردی کندی و زنگلان علیا به زنگلان سفلی، راه ارتباطی شوریک و حسین آباد کرد نیز در قالب این اعتبار عمرانی محقق می شود.
محمدی ایروانلو گفت: پیگیری احداث بیمارستان 64 تختخوابی، احداث مجموعه ورزشی از جمله سالن 2 هزار نفری، ساخت مدرسه شبانه روزی و اتمام ساخت ساختمان راهداری و پلیس راه از جمله مهمترین مواردی است که در چایپاره پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا،جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه چایپاره با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل راه و شهرسازی، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره و مسوولان چایپاره برگزار شد.
به گزارش ایرنا چایپاره در 200 کیلومتری شمال ارومیه/مرکز آذربایجان غربی/ واقع است.
7132/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توسعه اعتبارات عمراني چايپاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار سریع‌السیر تهران -مشهد نیازمند حدود ۲۰ میلیارد دلار اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در دیدار با منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل استانداری گفت: مدیریت وضع موجود، جبران عقب‌ماندگی‌ها و پیگیری طرح‌های  جهشی خراسان رضوی راهبرد‌های در دستور کار مدیریت استان است.

یعقوبعلی نظری با اشاره به طرح‌های جهشی خراسان رضوی افزود: طرح‌هایی نظیر قطار سریع‌السیر، آزادراه حرم تا حرم و شهر فرودگاهی امام رضا «ع» از طرح‌های بزرگ مقیاس استان محسوب می‌شود که برای تحقق آن تلاش‌هایی در سطح  ملی  و استانی صورت گرفته است.

وی با بیان گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف خراسان رضوی گفت: به عنوان مثال قطار سریع‌السیر تهران مشهد به حدود ۲۰ میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد  و اعتقاد داریم یک طرح ملی محسوب می‌شود و با اجرای آن جهش تکنولوژی در کشور اتفاق خواهد افتاد.

ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه  این استان
استاندار خراسان رضوی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از زمینه‌ها در دو سال گذشته فراهم شده است تا بخش اعظمی از موضوعات و اهداف به نتیجه برسد و از این پس با استفاده از ظرفیت و توان نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی می‌توانیم توسعه استان را سرعت ببخشیم.

نظری در ادامه به جزئیاتی از حوزه‌های مختلف استان پرداخت و گفت: تعداد ۱۰ طرح آبی به ارزش ۴ و نیم همت طراحی شده است تا در این حوزه مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده، افزایش ضریب جاده‌های استان ۳ درصد بوده در حالی که ترافیک جاده‌های استان به علل مختلف از جمله افزایش ترانزیت و حجم زائر حدود ۱۲ درصد افزایش داشته که اگر بخواهیم جاده‌ها ترمیم و ظرفیت لازم جبران شود به بیش از  ۲۰ تا ۲۵ همت اعتبار نیاز است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اعتبارات محدود استان، راهبرد مولدسازی بسیار می‌تواند راهگشا باشد که در این زمینه ۵ بسته به ارزش۲۳ همت را با اهدافی مانند افزایش ۳ هزار تخت بیمارستانی، احداث ۵ هزار کلاس درس و اجرای طرح‌های  برق و آب مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • قطار سریع‌السیر تهران -مشهد نیازمند حدود ۲۰ میلیارد دلار اعتبار
  • اجرای حدود ۱۰۰ طرح در حاشیه شهر ارومیه
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ واحد ظرفیت در تهران
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر