Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از آبگیری سد کارون سه، مقرر شده بود که بخاطر حادثه خیز بودن روستای میراحمد غریبی‌ها، یک محل جدید در اختیار ما قرار گیرد.
اسلام اسدی با انتقاد از عملی نشدن وعده‌ها درباره این روستای محروم تصریح کرد: بیش از 15 سال است که فقط جلسه می‌گیرند و کسی برای ما کاری نمی‌کند، سال گذشته جلسه مدیریت بحران در دهدز برگزار شد و مصوب شد با توجه به حادثه خیز بودن محل این روستا و بحث رانش زمین، محل جدیدی برای ما در نظر بگیرند اما تاکنون خبری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولان به ما وعده یک‌ماهه دادند و ما نیز پذیرفتیم که درصورتی که باز هم شاهد بدقولی باشیم، این بار با خانواده هایمان جلوی فرمانداری تجمع خواهیم کرد.
اسدی خواسته تجمع‌کنندگان را جابجایی روستا عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه زمین‌های کشاورزی ما در نزدیکی همین روستا واقع شده است باید یک محل نزدیک به روستای کنونی در اختیار ما قرار دهند.
مجاهد مقصودی معاون فرماندار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: روستای میر احمد یک منطقه محروم است که با توجه به خطرناک بودن محل آن از نظر رانش زمین باید جابجا شود که در چندماه اخیر جلسات زیادی در این مورد برگزار شده است.
وی افزود: در آخرین جلسه که هفته قبل برگزار شد، مقرر شده است که اداره زمین شناسی جنوب غرب، محل‌های پیشنهای خود را برای محل جدید این روستا ارائه دهد تا کارهای بعدی آن انجام شود.
در نشست شهریور ماه سال گذشته مدیریت بحران استان خوزستان در دهدز مقرر شده بود روستای میراحمد غریبی ها با توجه به مطالعات زمین شناسی و آثار رانش و خطرات احتمالی به مکان امن جابجا شود که تاکنون این امر محقق نشده است.
اوایل ماه جاری، پنج خانه روستایی در روستای میراحمد غریبی‌ها به دلیل بارش باران و جنس خاک منطقه تخریب شده بود اما خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشد.
میراحمد غریبی‌ها با حدود 700 نفر سکنه در بخش دهدز شهرستان ایذه قرار گرفته است، دهدز با مساحت تقریبی یک هزار و 321 کیلومتر مربع دارای جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر است که در سه دهستان دهدز،دنباله رود شمالی و دنباله رود جنوبی متشکل از 103 روستا زندگی می‌کنند.
9434/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان خوزستان بارش باران خانواده زمین مدیریت بحران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ

رضا نعیمی با اشاره به رویکرد شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات رسانی هر بیشتر و بهتر به مناطق روستایی اظهار داشت: با هدف دسترسی مطلوب اهالی این روستا به آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و همیاری مردم اجرای عملیات اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال را به اتمام رساند.
نعیمی با اشاره به تامین لوله و قسمتی از اتصالات از سوی این شرکت گفت: با همدلی و کمک اهالی در مجموع این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.
وی باتاکید بر نقش موثر اهالی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی در مناطق روستایی عنوان کرد: حفر کانال و لوله گذاری این عملیات با همکاری مردم و دهیاری روستای دویدوخ به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه افزود: با اجرای این عملیات ۷۰ درصد اصلاح شبکه‌های فرسوده و ۳۰ درصد عملیات توسعه در این روستا انجام شد.
لازم به ذکر است؛ روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است و منابع آبی آن از سه دهنه چشمه و ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ترمیم اقامتگاه کشاورزان و جوی‌های آبِ روستای ماربین
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • مجروح شدن ۱۲ نفر بر اثر حمله سه سگ گرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • آداب و رسوم ماندگار اهالی کن | از سنگ‌زنی تا خرمن پلو و وحر
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر