Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@08:10:27 GMT

دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف بیش از 102 کیلوگرم تریاک

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۰۷۴

رکنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از 102 کیلو تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپو موادمخدر در شهر وحیدیه شهرستان شهریار، ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه، با اقدامات اطلاعاتی پلیس، ماموران موفق به شناسایی محل دپوی موادمخدر شدند، افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، 102 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

احمدرضا دالوند درگذشت جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار جوان هیرمندی همسایه‌ 53 ساله اش و 3 پسرش را به گلوله بست کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند «شاه میمون» لقب جوانی که مثل آب خوردن از دیوار بالا می رود+عکس جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس CNN افشا کرد : جلادها هنگام سلاخی خاشقجی موسیقی گوش می دادند ! پرده برداری از راز قتل مرد میلیارد تهرانی توسط سرهنگ قلابی+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان تهران فرمانده انتظامی کشف تریاک سوداگر مرگ عکس مرد ساعت کودک قتل زندگی زن جوان دستگیر شد زن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 

سرهنگ حسن مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف شد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند مقدار ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی بیان کرد: دو نفر متهم در همین خصوص، با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6064087

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک