Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@18:42:33 GMT

قیمت خودرو 1 تا 3 میلیون تومان افزایش یافت (+جدول)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۱۳۰

قیمت خودرو 1 تا 3 میلیون تومان افزایش یافت (+جدول)

پول‌نیوز - بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان در بلاتکلیفی قرار داشته و عملکرد خودروسازان در عدم عرضه محصول و افزایش تعدادی از خودروها بر التهابات بازار اضافه کرده است به نحوی که رکود در معاملات ایجاد و کمتر خریداری در بازار دیده می‌شود. سکوت نادرست مسئولان نظارتی و اخبار ضد و نقیض تغییرات قیمتی وضعیت بازار خودرو را هر روز بدتر از گذشته کرده است و هیچ مسئولی هم حاضر به پاسخگویی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در معاملات امروز سمندال‌ایکس با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 60 میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با قیمت 114 میلیون و 500 هزار تومان، پراید 111 با قیمت 38 میلیون و 300 هزار تومان، پراید 131 با قیمت35 میلیون تومان، پژو پارس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 71 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو206 صندوق‌دار با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان ، پژوپارس TU5 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 80 میلیون تومان، پژو405 GLX  با افزایش 2 میلیون و 300 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/09/19 به شرح زیراست:

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت خودرو پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودرو هونگچی H۵ اعلام شد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227516 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول