Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی آتش نشانی تهران از مصدومیت دو کارگر بر اثر ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در میدان هفت تیر خبر داد.

سید جلال ملکی خبرنگار حوادث پویا با اعلام خبر ریزش آوار یک منزل در میدان هفت تیر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۹ ظهر امروز حادثه آوار در میدان هفت تیر، کوچه مشهدی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران خاطرنشان کرد: محل حادثه یک منزل سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود و کارگران در آن مشغول کار بودند که به دلیل بی احتیاطی هنگام کار، سقف سه طبقه تخریب شده و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که دو نفر زیر آوار محبوس هستند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات آواربرداری را آغاز کرده و موفق شدند دو کارگر گرفتار شده افغانستانی را از زیر آوار خارج کنند.

ملکی متذکر شد: هر دو کارگر خوشبختانه زنده اما آسیب دیده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و تا دقایقی دیگر پس از اطمینان کامل از اینکه کسی زیر آوار نمانده باشد، عملیات خاتمه پیدا می کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سیدصادق پورسینا افزود: به دنبال اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان مبنی بر سقوط دستگاه کارتن‌سازی روی فردی حدودا ۵۵ ساله در علی‌آباد فرهنگیان شهر همدان، یک گروه عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

او تأکید کرد: آتش‌نشانان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن‌سازی بود که بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه روی او، زیر دستگاه محبوس شده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس‌شده را از زیر دستگاه رها کردند، اما به علت شدت فشار وارده، این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پورسینا گفت: مردم در حوادثی که به رهاسازی مصدوم نیاز است حتماً با عوامل آتش‌نشانی تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت