Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:27:24 GMT

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۲۳۵

عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از جمع سرخ پوشان پایتخت جدا شد و حتی امروز (دوشنبه) در محل کارش حاضر نشد، ایرج عرب، مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست معرفی و قرار است کارهای اجرایی و همچنین نقل و انتقالات را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه گرشاسبی از باشگاه پرسپولیس جدا شد، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت تا از تیم مدیریتی فعلی این باشگاه یک نفر را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کند و با اعلام برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان، ایرج عرب این فرد است.

عرب ۱۳ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود.

لازم به ذکر است که موارد فوق بر اساس اطلاعات برانکو است و وزارت ورزش و جوانان و مسئولی از باشگاه پرسپولیس هنوز چیزی را تائید و اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

باز هم به پرسپولیس حمله شد! گرشاسبی: پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این باشگاه آسیب ببیند عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌شود؟ بی ثباتی قرمز‌ها در زمین مشهود است/بازیچه‌های سرخابی و مسئولان بی خیال! ضربه‌ای که کی روش به سید جلال زد انصاری از بیمارستان مرخص می شود

انتهای پیام /

سرپرست باشگاه پرسپولیس مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور

ابراهیم نعمتی معاون امور دانشجویان داخل کشو سازمان امور دانشجویی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: برای ایجاد شادی، نشاط، حرکت، شادابی و پویایی دانشجویان این المپیاد در سه محور فعالیت‌های رباتیک، محوردیجیتال و فیجیتال و محور طراحی و نو آوری در ورزش در ۱۸ رشته طراحی شده است.
ابراهیم نعمتی افزود: همه دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، دانشگاه‌های آزاد و وزارت بهداشت تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه setav. Ir با جزئیات این المپیاد آشنا و ثبت نام کنند.
وی افزود: این المپیاد ابتدا در دانشگاه‌های هر شهر، سپس در دانشگاه‌های استان و در پایان در مرحله ملی، پایان شهریور برگزار و دانشجویان برتر در این ۱۸ رشته به جامعه علمی کشور معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم