Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:22:35 GMT

تداوم هوای سرد در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۲۳۷

تداوم هوای سرد در خراسان جنوبی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با تقویت زبانه‌های سیستم پرفشار در شب گذشته در اغلب نقاط استان روند کاهش دما ادامه داشت.


وی با بیان اینکه شب گذشته در شهر‌های بیرجند، قاین، سربیشه، درمیان، محمد شهر و زهان وقوع یخبندان گزارش شده است، افزود: سربیشه شب گذشته دمای منهای ۴، بیرجند و قاین دمای منهای ۳ و درمیان، محمدشهر و زهان دمای صفر درجه را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به تغییرات نکردن شرایط جوی، پیش بینی شده تا پایان هفته، هوای سرد بویژه در شب استقرار داشته باشد.


بنا به گفته کارشناس هواشناسی، شرایط جوی با توجه به حضور جریانات پایدار در تراز میانی جو برای دو سه روز آینده پایدار و آرام خواهد بود.


تغییرات دمایی مرکز استان هم در این مدت بین منهای ۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز با دو درجه کاهش به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.
انتهای پیام/ب


روند کاهشی دما در خراسان جنوبی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید نزولات آسمانی و ناپایداری هوا در شهرهای حاجی‌آباد زیرکوه، در میان، نهبندان، خوسف و طبس هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی گفت: همشهریان و کشاورزان با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر و بارش تگرگ از تردد غیر ضروری در جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری و نسبت به محافظت از محصولات باغی، گلخانه‌ای و دام و طیور خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی‌آباد زیرکوه و برخی مناطق حدود ۵۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که باعث شکسته شدن سد ۱۲ امام و تخلیه روستاهای زیرکوه شد.

وی افزود: تا ظهر امروز شهرهای دیهوک، خضری، محمدشهر سرایان، طبس و قائن بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 747830

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه