Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و رئیس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: جشن کهن ایرانی با عنوان " خشت هایی به قامت یلدا " به منظور دستگیری از کودکان کار و کم برخوردار که در کوره های آجرپزی حاشیه جنوب شهر تهران سکونت دارند، برگزار می شود.

به گفته رنجبریان در این مراسم که با حمایت خیرین و همکاری گروه جهادی "حنیفا" روز سه شنبه 20 آذرماه ساعت ۱۴ در کوره های آجرپزی محله دولتخواه برگزار می شود، شاهنامه خوانی، نمایش شاد موزیکال، قصه گویی و بازی های سنتی و محلی برای کودکان و خانواده ایشان تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان افزود: در حاشیه این برنامه ، مراسم نمادین شب چله به همراه کودکان کار و خانواده های آنها دور کرسی برگزار شده و پس از تفال به حافظ، هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها داده می شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری منطقه 19 می توانند به نشانی اینترنتی mehr.farhangsara.irمراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌: ۵۵۰۳۲۵۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

20 / 20 یلدا شب یلدا کودکان کار خشت هایی به قامت یلدا کوره های آجر پزی فرهنگسرای مهر ایجاد حس همدلی و مهربانی با کودکان آسیب دیده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یلدا شب یلدا کودکان کار کوره های آجر پزی فرهنگسرای مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه