Web Analytics Made Easy - Statcounter

مثلی داریم که می‌گوید فلانی حرف زدن اگر بلد نیست حرف نزدن هم بلد نیست؟! این مثل، مثل رئیس دانشگاه ایلام شده است که نه جا می‌شناسد و نه جایگاه...  

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشته سنجیده؛* همین آقای رئیس دانشگاه ایلام تا حالا چند کرسی آزاداندیشی برای به نقد کشیده شدن گرایشات سیاسی جناحین برپا کرده است که حالا داد از آزادی سران فتنه‌ای می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مثلی داریم که می‌گوید فلانی حرف زدن اگر بلد نیست حرف نزدن هم بلد نیست؟! این مثل، مثل رئیس دانشگاه ایلام شده است که نه جا می‌شناسد و نه جایگاه، به نحوی که پشت تریبونی که نظام و دانشگاه برایش مهیا کرده اند سخنان فتنه انگیزانه بر زبان جاری می‌کند.
رئیس دانشگاه ایلام  به مناسبت روز دانشجو وعده داده که به زودی عکس و تصویر سران فتنه را در مجامع عمومی نمایش خواهند داد، حرف‌هایی که یا عمد بوده یا غیر عمد.
اگر غیر عمدی بوده یعنی این مدیر دانشگاهی مطالعات سیاسی ندارد و با مشی سیاسی انقلاب اسلامی آشنایی ندارد و بنابراین نه صلاحیت اظهار نظر سیاسی دارد و نه صلاحیت بر عهده گرفتن پست اجرایی در کشور و اگر عمدی بوده که چه بدتر، چون معلوم می‌شود به تعبیر رهبر انقلاب نفوذی‌ها خوب آستین هایشان را بالا زده اند و مشغول کار شده اند.

اینکه سر در قبیله داشته باشی و پا در حزب، برای قاموس دانشگاه و دانشگاهی معنا و مفهمومی ندارد.  
دانشگاه به اقتضای جنس اجزای تشکیل دهنده اش اجتماعی از جوانان با احساسات پاک و هیجانی است و حالا اگر تشویقی می‌شود دلیل بر تایید اصل موضوع نیست کما اینکه صحبت منطقی بیشتر مورد توجه فرد دانشجو است تا تزریق یک ایده یا ایدئولوژی.
دانشجویان ما بحران‌های مارکسیستی و امپریالیستی را پشت سر گذاشته اند و برای هر طیف نیز مجموعه جواب‌های تاریخی تولید کرده اند و البته در این بین بحث جریان فتنه نیز به وضوح مشخص است.
هنوز سران فتنه دستشان در خون مامور و بسیجی و مردمی که در کف خیابان‌های تهران به خاطر دفاع یا مقابله با طرف مقابل زندگی خود را از دست دادند آلوده است و این ملت صبور و محجوب با چشم پوشی از خطای سیاستمداران چپ و راست خط انقلاب و ولایت را چراغ راه کرده و در سیر اسلام پیش می‌روند.
دانشگاه مال چپ یا راست نیست که در آن جبهه بندی شود، دانشگاه مال دانشجو است و آرمان دانشجو از اول استکبار ستیزی، حرکت در مسیر گفتمان و عدالت خواهی و نقد دولت حاکمه است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی برای تولید محتوای فکری و سیاسی انقلاب از طریق دانشگاه‌ها را خواستار شده و کسی هم به آن توجهی نکرده است.
همین آقای رئیس دانشگاه تا حالا چند کرسی آزاد اندیشی برای به نقد کشیده شدن گرایشات سیاسی جناحین برپا کرده است که حالا داد از آزادی سران فتنه می‌دهد. هنوز که هنوز است بی بی سی و صدای آمریکا و من و تو برای سران فتنه فریاد وامصیبتا سر می‌دهند و دایه مهربانتر از مادر برایشان شده اند. مگر نه این است که سلام گرگ بی طمع نیست؟ پس چه جای افاضات برای مدیری است که تاکنون از عمل به فرموده رهبر انقلاب در محل کارش ابا داشته و اکنون دم از آزادی و آزاد اندیشی می‌زند؟
این مدیر باید در فرمایشات رهبری مداقه کنند و مرام فرصت طلبی خود در صحنه دانشگاه را به وحدت آفرینی تغییر دهد. سوال اینجاست وقتی شورای عالی امنیت ملی و شخص رهبری این افراد را فتنه گر می‌دانند شما چه کاره اید که افاضه فیض می‌کنید؟   فرشته سنجید - فعال دانشجویی دانشگاه ایلام انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ایلام روز 9 دی دانشجویان دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته شاهد تشدید بحث و جدل ها در خصوص لزوم کناره گیری مقامات سیاسی و نظامی این رژیم به دلیل شکست در مقابله با طوفان الاقصی و عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده در جنگ غزه بوده است.

رسانه های صهیونیستی گزارش داد: بعد از استعفای آهارون هالیوا زمان استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک نزدیک شده است.

این رسانه ها تاکید کردند: افسران و مقامات نظامی دیگر که در این شکست دست دارند باید از سمت خود کناره گیری کنند.

روز گذشته نیز رسانه های صهیونیستی اذعان کردند: شکاف داخلی در اسراییل با آغاز جنگ در نوار غزه تشدید شده به طوری که تمام تحلیلگران ارشد و فرماندهان نظامی و سیاسی در اسراییل معتقدند راهی که تل آویو برای تحقق پیروزی در پیش گرفته بن بست است.

عامول هرئیل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: پیش بینی ما این است که شاهد موج گسترده ای از استعفا در میان مقامات سیاسی و نظامی طی دوره آتی به دلیل شکست در مقابله با عملیات طوفان الاقصی باشیم.

«آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق استعفا کرده است.

کد خبر 6087225

دیگر خبرها

  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است