Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@17:10:23 GMT

همسررئیسی:مواضع‌مامنطبق‌برهم‌است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۴۳۱

علم‌الهدی در پاسخ به آخرین سؤال که می‌پرسم آیا نظرات او در زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی و... همسو با همسر و پدرش است می‌گوید: «بله. ما کاملاً منطبق بر هستیم، اما من کلاً آدم سیاسی نیستم.» ناطقان: قبل از شروع سخنرانی رئیسی چند دقیقه‌ای فرصت شد تا با او گفت‌وگویی کوتاه کنم. ساعت نزدیک به 13:30 است و می‌گوید ساعت 15 باید به دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی بازگردد، چرا که کلاسش شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از او می‌پرسم باتوجه به شناختی که از جو دانشگاه داشته، آیا رئیسی برای حضور در این جمع با او مشورت کرده است؟ علم‌الهدی می‌گوید: «من اصلاً مخالف حضور آقای رئیسی در دانشگاه بودم. برای این مراسم هم بسیج از من دعوت کرد.»
می‌پرسم نگران بود دانشجویان برای همسرش حاشیه ایجاد کنند؟ می‌گوید:‌ «مخالف بودم چون معتقدم رفت‌وآمد برای ایشان سخت است که بیایند تهران و دوباره به مشهد بازگردند.»
علم‌الهدی توضیح می‌دهد: «زندگی ما در تهران است. بچه‌ها در تهران هستند. آقای رئیسی بین تهران و مشهد در رفت‌وآمد است. هفته‌ای چند بار برای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین کارهای دیگر به تهران می‌آیند.»
او می‌گوید حضور رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی اولین دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دانشجویان نیست: «آقای رئیسی قبلاً به دانشگاه امام صادق و فردوسی مشهد رفته است. علاوه‌بر این، هفته‌ای یک‌بار دانشجویان به دیدار ایشان می‌روند.»
می‌گویم همسرش در پاسخ به دانشجویان گفت اگر او رئیس‌جمهور شده بود اوضاع کشور این‌گونه نبود، آیا او نیز معتقد است اگر رئیسی در انتخابات پیروز می‌شد، وضعیت کشور بهتر بود؟‌ جمیله علم‌الهدی در پاسخ لبخندی می‌زند و می‌گوید:‌ «بله من هم معتقدم مشکل ضعف مدیریت است. اگر مدیریت درست بود، الان شرایط کشور این نبود.»
می‌پرسم آیا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری در کلاس درس با دانشجویانش صحبتی داشته که می‌گوید: «بله، بچه‌‌ها سؤال می‌پرسیدند.»
دو نفر از همراهان جمیله علم‌الهدی که خود را مدیر برنامه‌‌های همسر سیدابراهیم رئیسی معرفی می‌‌کنند، مانع ادامه پاسخگویی می‌شوند، اما علم‌الهدی در پاسخ به آخرین سؤال که می‌پرسم آیا نظرات او در زمینه‌‌های سیاسی، اجتماعی و... همسو با همسر و پدرش است می‌گوید: «بله. ما کاملاً منطبق بر هستیم، اما من کلاً آدم سیاسی نیستم.»
ساعت 15:40 دقیقه است که علم‌الهدی سالن مراسم را ترک می‌کند و همراهانش او را به سمت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی هدایت می‌‌کنند تا تأخیر استاد بیش از 40 دقیقه نشود!
منبع: ایرنا برچسب ها: جمیله علم‌الهدی ، رییسی ، انتخابات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جمیله علم الهدی رییسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

 

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد