Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در خصوص اتفاقات پیرامون خانه طباطبایی مبنی بر نصب یک بنر دروغین با عنوان «تعطیلی خانه طباطبایی‌ها به دلیل مرمت» توسط شهرداری همزمان با ساخت سریال «بانوی عمارت» گفت: با توجه به اینکه لوکیشن اصلی سریال، خانه طباطبایی‌ها بود در زمان تصویربرداری در اتاق‌های خانه طباطبایی  بازدید کننده‌ها هم به این مکان می‌آمدند و یکی از مشکلات ما سر و صدای آنان و عکس گرفتن با  بازیگرها بود که باعث کندی روند تصویربرداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سکانس مربوط به جشن عروسی که تمام حیاط در زاویه دید دوربین بود بازدید کننده‌ای نمی‌توانست حضور پیدا کند و این زمان کوتاه همزمان با مرمت شهرداری و میراث فرهنگی برای خانه طباطبایی شد و ما توانستیم تصوبرداری خود را انجام دهیم.

تهیه کننده این سریال ادامه داد: از مهر تا اسفند همزمان با تصویربرداری، بازدیدکننده‌ها  در خانه طباطبایی حضور  داشتند حتی عکس‌های آن‌ها با بازیگران سریال «بانوی عمارت» در خانه طباطبایی در فضای مجازی منتشرشده است که به نظرم حواشی پیرامون خانه طباطبایی از طرف برگزار کننده‌های تور‌های گردشگردی به مکان‌های تاریخی اتفاق افتاده است.

[توضیح تهیه کننده «بانوی عمارت» پیرامون خانه طباطبایی /برای شروع کار شورا تشکیل دادیم]

مولایی درباره همکاری با سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: ما کار فرهنگی انجام می‌دهیم و باید از این خانه‌های تاریخی استفاده کنیم. این همکاری باید در این سریال شکل می گرفت تا بانوی  عمارتی  ساخته شود چراکه از این همکاری دو طرف سود می برند بطوریکه ما سریال خود را ساختیم و آن‌ها درآمدزایی کردند و از سوی دیگر با پخش این سریال مردم برای بازدید خانه طباطبایی ترغیب  می شوند.

تهیه کننده این سریال درباره قرارداد برای حضور در خانه طباطبایی تصریح کرد: خانه طباطبایی در اختیار شهرداری است و برای اینکه سازمان‌های دیگری هم در جریان قرار بگیرند شورایی برای هماهنگی‌ امور تشکیل دادیم. اما ما با یک قرارداد مالی با شهرداری کار خود را شروع کردیم و خانه را در حضور کارشناسان تحویل گرفتیم.

مولایی در واکنش به پرداخت حدود ۲۰ میلیونی برای اجاره خانه طباطبایی بیان کرد: من این ارقام را تکذیب می‌کنم. این توافق درون گروهی بین دو سازمان دولتی است وهیچ کدام از اعداد مورد تایید من نیست؛ قرارداد و مصوبات بین ما، شهرداری و شورای شهر مشخص است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات دوربین شهرداری میراث فرهنگی فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی شورای شهر سریال ایرانی سریال تاریخی بانوی عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند

حسین ذبیحی اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه مورد نیاز این تعداد نوعروس ۱۷ میلیارد ریال از سوی خیران شهرستان جمع آوری و ملزومان منزل آنان تهیه شده است.

وی همچنین اعطای وام های کارگشایی را از دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه برای رفع مشکلات مددجویان اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۱۱۹ خانواده ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای کمک به رفع مایحتاج مددجویان سالمند نیز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سال گذشته هزینه شده که این کمک ها خارج از مستمری های ماهیانه، بسته های معیشتی و هزینه های درمان است.

هم اکنون در شهرستان ساوه چهار هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۷۵ درصد آنان در مناطق شهری و ۲۵ درصد در مناطق روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»