Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج  ،مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: این دوره آموزشی در زمینه مسائل و آسیب‌های طلاق، مهارت‌های کنترل خشم،مدیریت استرس و هیجانات، به صورت علمی و کاربردی به مدت ۲ روز برگزار می شود.

جمیاری با اشاره به اینکه ۶۰ درصد زندانیان در استان متاهل هستند، افزود: در این کارگاه در زمینه پیشگیری ازآسیب‌های خانوادگی وخطرات و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و نحوه محافظت در مقابل آن‌ها، و تحکیم بنیان خانواده آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پارسال ۷۵۰ نفراز خانواده زندانیان در این دوره‌ها شرکت کردند گفت: امسال ۶۰۰ نفر در این زمینه آموزش می‌بینند.

جمیاری افزود: حقوق خانواده زندانیان در جامعه به درستی شناخته نشده است و اغلب آن‌ها در گروه طبقات محروم جامعه قرار دارند که نیاز است خیران و مسئولان به این قشر کمک کنند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری هم با تاکید براینکه در کمک به خانواده زندانیان باید شان و آبروی آن‌ها حفظ شود گفت: فقر و نداشتن شغل عامل بروز جرایم و ناهنجاری ها‌ی اجتماعی است.

حجت الاسلام میر محمدی ابراز امیدواری کرد با رویکرد اداره کل زندان‌ها در برپایی دوره‌های آموزشی و فرهنگسازی شاهد بهبود وضعیت خانواده‌های زندانیان باشیم.

در پایان این دوره آموزشی به خانواده زندانیان از سوی مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری شهرستان بویراحمد خدمات امدادی، مامایی، مشاوره ای، غربالگری، و تست اچ آی وی ارائه شد.

انتهای پیام/د

دوره مهارت آموزی تحکیم بنیان خانواده ویژه خانواده زندانیان استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت ازدواج وطلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی