Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:35:44 GMT

رونمایی از کتاب هنر گره‌سازی در معماری و درودگری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۵۳۷

رونمایی از کتاب هنر گره‌سازی در معماری و درودگری

مراسم رونمایی از کتاب هنر گره‌سازی در معماری و درودگری به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در فرهنگستان هنر برگزار ‏می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،‌ انجمن آثار و مفاخر فرهنگی مراسم رونمایی از کتاب هنر گره‌سازی در معماری و درودگری را با همکاری فرهنگستان هنر و با حضور علما، استادان، فرهیختگان و ‏دوستداران علم و دانش برگزار ‌می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این مراسم روز چهار‌شنبه 21 آذرماه 1397، از ساعت 16 الی 18 در فرهنگستان هنر ‏واقع در خیابان ‏ولی‌عصر(عج)، تقاطع خیابان طالقانی، شماره 1552‏‎ ‎برگزار ‏می‌شود.‏

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد علی لاریجانی اصفهان روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه هرمزگان دفاع مقدس امداد و نجات درودگری معماری هنر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، این کتاب که هشت مقطع مهم تاریخ ایران را مورد بررسی قرار داده تالیف عباس سلیمی نمین و کاری از دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران است. این کتاب در هشت فصل اصلی و تعدادی زیربخش در هر فصل به بررسی موضوعاتی همچون باستان با عظمت، مشروطه به غارت رفته، سیر تاریخی کودتای ۱۲۹۹، نهضت ملی و مشت آهنین، دردی جانکاه، خیزش سراسری یک ملت از دریچه مستند «انقلاب ۵۷»، فرجام تمسک به منابع نامعتبر، منشا تقابل آقای منتظری با امام پرداخته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود