Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ شرفی صبح روز دوشنبه در  رزمایش  آغاز طرح زمستانی پلیس، راهداری و دستگاه‌های خدمت‌رسان در جاده‌های استان لرستان، اظهار کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان هماهنگ و همگام با پلیس، نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در طرح زمستانی حضور دارد.   او افزود: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان درمجموع با 300 نفر نیرو، 250 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و تجهیزات در 29 راهدارخانه و گردنه‌های مهم استان، آمادگی خود را برای طرح زمستانی استان لرستان اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرفی اجرای 100 کیلومتر روکش آسفالت، 100 کیلومتر لکه‌گیری موضعی، یکهزار کیلومتر خط کشی، نصب 20هزار عدد تابلو و علائم هشداری و اطلاعاتی، احداث و تکمیل دو ساختمان پلیس راه و ساماندهی ورودی جنوبی خرم‌آباد را به‌عنوان بخشی از عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در هشت ماهه امسال عنوان وگفت: امیدواریم  با اقدامات موثر در زمینه ایمنی، شاهد روند کاهشی بیشتر در تصادفات جاده‌‌ای باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه جاده راهداری و حمل و نقل جاده لرستان زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  ایوب کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک جاده سیه رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی، یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار، ۲ پیچ ۹۰ درجه سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر، توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری، تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر بطول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس، مقرر شده، عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

دیگر خبرها

  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان