Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه ملاقات های مردمی با حضور در مسجد  سادات اردبیل افزود: سال گذشته نیز بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان اردبیل کشف و ضبط شده بود و دستگاه قضایی برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر را دارد.

وی تصریح کرد: یکی از تهدیدات جدی که جامعه ما و جوانان را تهدید می کند و موجب رواج بی بند و باری و بی اخلاقی در جامعه می شود گرایش به اعیتاد و مصرف مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اردبیل با اشاره به آگاهی دشمنان از این مسئله یکی از بر نامه ریزی های اساسی دشمنان را ترویج مصرف  مواد مخدر در بین جوانان ذکر کرد.

عتباتی مواد مخدر را ام الجرایم ذکر کرده و افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای نوین همچون شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سعی می کنند تا روش های و متدهای نوین گرایش به بزهکاری و اعتیاد به مواد مخدر را ترویج کنند و سعی دارند  با این روش هویت فرهنگی، اعتقادات دینی جوانان را نشانه روند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی مبارزه جدی با اینگونه جرائم را در اولویت های خود قرار داده است گفت: در این  بین خانواده ها نیز باید در این خصوص هوشیار باشند و نظارت و کنترل بیشتر بر فرزندان و جوانان خود داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه برخورد با اراذل و اوباش را یکی دیگر از اولویت های دستگاه قضایی استان اردبیل ذکر کرد و گفت: در این خصوص نیز برخورد قاطع با اشرار نامدار اردبیل صورت گرفته و در یک مورد نیز یکی از اشرار نامدار اردبیل را به 10 سال حبس محکوم شده و روانه زندان شده است.

عتباتی با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز ماست افزود: با کسانی که سعی کنند در امنیت و آرامش مردم و شهروندان اخلال ایجاد نمایند طبق قانون به شدت برخورد می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل انقلاب زندان کشف و ضبط مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه