Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - اولین و بزرگ‌ترین رویداد ایده‌های نوآورانه و استارتاپ های اجتماعی کشور با هدف ایجاد فضای نوآوری در حوزه اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و طرح فرصت‌های جدید برای حل این آسیب‌ها در چهار محور زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، حاشیه‌نشینی و کسب‌وکار اجتماعی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علیرضا خورسند، مدیر اجرایی رویداد ملی نوآوری اجتماعی در نشستی خبری با تأکید بر این موضوع که همه ما نسبت به جامعه خود مسئولیم، از تمام فعالان اجتماعی و نخبگان کشور برای شرکت در این رویداد و ارائه ایده‌های نوآورانه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ایجاد استارتاپ های مؤثر در حوزه کاهش این آسیب‌ها دعوت کرد.



وی با بیان اینکه این رویداد در دو بخش ایده و کسب کار اجتماعی برگزار خواهد شد افزود: به ایده‌های برتر پس از داوری در مرکز ملی نوآوری اجتماعی، جوایز ارزنده‌ای اهدا شده و حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن آن با همکاری صاحبان ایده انجام خواهد پذیرفت. همچنین طرح‌های برتر با حمایت‌های متنوع این مرکز به ‌شتاب دهنده‌ها معرفی‌شده تا پس از طی مراحل شتاب دهی مورد سرمایه‌گذاری قرار بگیرند.

خورسند تاریخ شروع فراخوان را از تاریخ ۲۸ آبان ماه سال جاری و آخرین‌مهلت ثبت ایده یا کسب‌وکار اجتماعی را تا ۳۰ آذر اعلام کرد.  افتتاحیه این رویداد نیز در تاریخ ۱۰ دی‌ماه به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

دکتر خسرو دانشجو رئیس کمیته راهبردی این مرکز نیز در ادامه به معرفی پروژه‌های جاری این مرکز ازجمله رویداد نوآوری اجتماعی و سامانه مدیریت توان توانمندان و نیاز نیازمندان و همچنین سامانه شبکه اجتماعی نوآوری پرداخت.

در ادامه این نشست نیز دکتر کمال اکبری، به‌عنوان یکی دیگر از اعضای کمیته راهبردی مرکز ملی نوآوری اجتماعی با اشاره به برنامه‌های سال آتی مرکز گفت: این مرکز حمایت از رویدادهای استارتاپی و تأسیس شتاب‌دهنده‌های استانی در این حوزه را در برنامه‌های سال آتی خود قرار داده است که در همین راستا حمایت از رویداد استارتاپ ویکند اجتماعی استانداری اردبیل در ماه گذشته انجام شد.

اکبری در پایان صحبت خود، حمایت مادی و معنوی از رویداد ایده‌ها و فرصت‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه را نیز از دیگر فعالیت‌های این مرکز در همین راستا اعلام کرد.

در پایان نشست، مهندس محمدحسین ذوالفقاری دبیر مرکز ملی نوآوری اجتماعی به فراخوان طرح‌ها و حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط با این حوزه و ایجاد ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور اشاره کرد و این اقدامات را از برنامه‌های مورد تأکید این مرکز معرفی کرد.

بر این اساس، از افراد صاحب ایده و یا استارتاپ های فعال در حوزه‌های اجتماعی دعوت می‌شود تا ضمن بازدید از سامانه noavari.com در این رویداد شرکت و اطلاعات تکمیل‌تر را دریافت نمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استارتاپی تهران زنان کسب و کار دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور

ثبت‌نام در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک در تاریخ ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محل سازمان نقشه‌برداری کشور برگزار می‌شود.

این رویداد اهدافی چون نمایش دستاوردهای علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشورهای منطقه را دنبال می‌کند و مخاطبان آن فعالان حوزه ژئوماتیک، مؤسسات، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی تجهیزات داده و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، سازمان نقشه‌برداری با انتشار فراخوانی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای حضور در همایش و نمایشگاه نقشه‌برداری می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در این رویداد اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • تفاهم‌نامه برای توسعه فناوری و نوآوری در زمینه آب و فاضلاب
  • کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود
  • پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور
  • تلاش برای بسترسازی توسعه نوآوری و سرمایه انسانی در پارک فناری پردیس
  • انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • فراخوان استانی حمایت از تولیدات فیلم مستند کوتاه موبایلی «مستند بساز»
  • برگزاری دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور
  • برگزاری رویداد فرهنگی مذهبی جشن رمضان