Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:54:22 GMT

برجام رویکردی مثبت به تعاملات جهانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۸۸۲

برجام رویکردی مثبت به تعاملات جهانی

️به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  شافعی فرماندار شهرستان باخرز  در جلسه هم اندیشی حامیان دولت گفت: ایران در جریان برجام نشان داد که عقلانیت و منطق حاکم بر سیاست خارجی کشور است و توانست امریکا را در جریان برجام منزوی کند.

وی افزود: هدف آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه ایران ,تغییر رویکرد ایران در فضای بین المللی و  وادار کردن ایران برای تن دادن به مذاکرات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار باخرز گفت:عقلانیت حاکم بر سیاست خارجی و نوع مراودات ایران با دنیا مانع رسیدن آمریکا به اهدافش شد.

شافعی افزود:آمریکا به دنبال این است تا ایران را در تنگنای اقتصادی قرار دهد و برای گذر از تنگناها وفشارهای اقتصادی نیازمند روحیه وحدت و همدلی ، کار و تلاش در کشور هستیم.

وی گفت: در حوزه داخلی مشکلاتی وجود دارد و شرایط امروز دولت یک شرایط خاص است که باید تلاش کنیم دولت بتواند به سلامت از این گذرگاه عبور کند.

 

انتهای پیام//س.ج

 

جلسه هم اندیشی حامیان دولت در تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر قادری، درخصوص بحث بر سر افزایش تعطیلات آخر هفته در روز پنجشنبه یا شنبه، گفت: از لحاظ اقتصادی هرچه اختلاف ما با کشورهای دیگر کمتر باشد، بسیار بهتر است.

بنابر گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: حال یک حساسیتی ایجاد شده است، من فکر می‌کنم اگر اجماعی ایجاد کنیم که بتوانیم تعاملات و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورها وجود بیاوریم شاید به مراتب بهتر باشد، آن هم در این در این شرایط اقتصادی که ما باید این تعاملات را بیشتر و بهتر کنیم.

وی تاکید کرد: اصل تعطیلات که جمعه است و ما آن را حفظ می‌کنیم و حساسیتی که برخی از افراد به خرج می‌دهند شاید خیلی موضوعیتی نداشته باشد؛ حال قرار شد کمیسیون اجتماعی بررسی‌هایی را انجام دهد و یک حداقل توافقی را داشته باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898553

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه