Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، بخشدار مارگون گفت:این جاده ۵/۲ کیلومتر طول دارد و با تکمیل آن بیش از ۵۰۰ خانوار روستا‌های بورک سفلی و علیا از جاده مناسب برخوردار می‌شوند. ملکی افزود: برای اجرای این طرح ۲ میلیارد ریال اختصاص یافته است. وی گفت:اهمیت این جاده ارتباطی برای مردم روستا‌های سیلاب و کلوار به غیر از ارتباط روستا‌ها به مناطق عشایری دسترسی مردم را به ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی حاصلخیز تسهیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جاده ارتباطی مارگون مناطق عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، افشین یگانه با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آبگرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستا‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستا‌ها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محور‌ها را باز می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفر‌های غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.
براساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و، اما در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجددا شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود .

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند