Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:39:33 GMT

اظهارات پلیس درباره پذیرش معتادان متجاهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۰۸۳

اظهارات پلیس درباره پذیرش معتادان متجاهر

معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در تهران معتادان متجاهران بسیار زیادی داریم و متاسفانه ظرفیتی برای پوشش این افراد نداریم.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید کریمی معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پنجمین جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و همچنین انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و پرویز افشار سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد اظهار کرد: در تهران معتادان متجاهران بسیار زیادی داریم و متاسفانه ظرفیتی برای پوشش این افراد نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: لاریجانی: حضور معتادان متجاهر در خیابان های پایتخت وهن نظام است

وی افزود: چنانچه بخواهیم معتادان متجاهر را در سطح شهر تهران جمع‌آوری کنیم و چهره شهر را پاک کنیم باید ظرفیت مورد نظر نیز فراهم شود و این در حالیست که روزانه بالغ بر هزاران تماس با نیروی انتظامی برقرار می‌شود و مردم نسبت به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر گلایه دارند و اعلام می‌کنند که باید آنها جمع‌آوری شوند اما زمانی که این افراد جمع‌آوری می‌شوند متاسفانه در مراکز ساماندهی نمی‌شوند و مجددا به سطح شهر باز می‌گردند.

مجیدی اظهار امیدواری کرد: سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌ها تمهیدات لازم را برای ساماندهی و نگهداری این افراد انجام بدهند.

معاون اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از آمادگی نیروی انتظامی و سایر بخش‌ها برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: هم اکنون مجموعه کهریزک نیز در حال آماده‌سازی برای پذیرش این افراد است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه پلیس سازمان بهزیستی معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده