Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:33:35 GMT

آتیلاحجازی : استقلال با شکست پدیده مدعی می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۲۵

آتیلاحجازی : استقلال با شکست پدیده مدعی می شود

پیشکسوت استقلالی ها می گوید آبی های تهرانی به بالندگی و بلوغ رسیده اند.

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی روز دوشنبه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد : متاسفانه در فوتبال ما افراط و تفریط می شود و به کادر فنی فرصت نمی دهند ، واقعیت این است که شفر سال گذشته عملکرد خوبی داشت و امسال شرایط قبلی را نداشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا چند بازیکن اصلی از استقلال رفته بودند و طبعا نیاز به زمان داشت تا بتواند خطوط سه گانه را آماده کند.


وی افزود : خوشبختانه استقلال در بازیهای اخیر نشان داد که به بالندگی رسیده و از سه بازی 9 امتیاز لازم را کسب کرده که این حرکت رو به جلو مایه امیدواری طرفداران شده است . البته این آغاز راه است و استقلال باید بیش از پیش تقویت شود و خود را برای مصاف حساس مقابل تیم خوب پدیده و نیم فصل دوم آماده کند.


حجازی در ادامه با تاکید بر اینکه استقلال قابلیت پیروزی در بازی مقابل پدیده را دارد ، گفت : مصاف روز پنجشنبه مقابل پدیده بسیار مهم است و قطعا شفر و یکایک نفرات استقلال برای سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی بزرگ حساب ویژه ای باز کرده اند .

 

پدیده امسال خیلی خوب ظاهر شده و لذا استقلال باید با اراده ای مصمم و انرژی بالا به مصاف این تیم برود و باتوجه به اینکه این دیدار در تهران برگزار می شود ، هواداران می توانند با حمایت یکپارچه ، نقش مهمی در موفقیت تیم محبوب خود داشته باشند .


وی تصریح کرد : اختلاف امتیازهای مدعیان زیاد نیست و استقلال در صورت برتری مقابل پدیده حتی می تواند خود را بعنوان مدعی قهرمانی مطرح کند و با روحیه ای دوچندان خود را مهیای حضور در نیم فصل دوم کند . به باور بنده باید در نیم فصل دوم چند مهره محوری جذب شوند و در کنار آن به جوانان آتیه دار نیز میدان داده شود.


اتیلا در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت : طرفداران نباید عجله بخرج دهند و تنها به تشویق و حمایت از استقلال بپردازند تا شفر بتواند با فراغ بال و در فضایی آرمانی ، این تیم را به مرز بلوغ روحی و روانی برساند .مطمئن هستم که این مربی ، توانمندی بالایی دارد و می تواند استقلال را به روزهای طلایی نزدیک کند .

 

آتیلا حجازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آتیلا حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم

شب گذشته لیورپول با نتیجه 1 بر 0 از کریستال پالاس شکست خورد. هواداران آرسنال پس از پایان بازی به خوشحالی از شکست لیورپول پرداختند ولی در نهایت با شکست آرسنال مقابل استون ویلا، شاگردان آرتتا شانس صدرنشینی را از دست دادند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد