Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:31:59 GMT

عامل اصلی طلاق در آمریکا چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۳۸

عامل اصلی طلاق در آمریکا چیست؟

جیمز سکستون، وکیل طلاق آمریکایی در جدیدترین کتابش در مورد طلاق، از نقش اصلی و عمده رسانه‌های اجتماعی در شکست زندگی مشترک در این کشور پرده برداشت.

به باور سکستون اشتراک گذاری‌های آنلاین نقش مهمی در بیش از نیمی از طلاق‌های جامعه امروز دارد.

وی گفت: "در حال حاضر رسانه‌های اجتماعی عامل عمده طلاق هستند و این امر روز به روز بدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین پرونده‌ای را که در آن رسانه‌های اجتماعی علت اصلی یا جنبی طلاق نبوده‎اند، به خاطر نمی‌آورم. داستان همیشه مشابه است؛ مردم از طریق رسانه‌های اجتماعی اطلاعاتی را با افرادی به اشتراک می‌گذارند یا ارتباطاتی را با افرادی آغاز می‌کنند که هیچ شناختی از آنان ندارند. این امروزه کار ساده‌ای است و سمی مهلک برای ازدواج محسوب می‌شود. "

وی اذعان کرد این مسائل اگرچه کوچک هستند و دلیل اصلی طلاق نمی‌توانند باشند، اما به سرعت می‌توانند بر هم انباشته شده و منجر به طلاق شوند. این مسائل از عمده فاکتور‌هایی هستند که از سوی یک یا هر دو طرف به عنوان علت اصلی جدایی مطرح می‌شوند.

وی ادامه داد: "اگرچه مراجعین دلایلی مانند خیانت یا اختلافات مالی را دلیل درخواست طلاق خود عنوان می‌کنند، اما از دیدگاه من این دلایل بزرگ ریشه در عوامل خردتری دارند که همسران را از هم دورتر و دورتر می‌کنند. تا جایی که دیگر نمی‌توان از آنان به عنوان خرده عامل یاد کرد. "

سکستون توضیح داد سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، فرصت برقراری ارتباط با کسانی را برای کاربر فراهم می‌کند که می‌تواند برای زندگی مشترک وی سمی و خطرناک باشد. این سایت این احساس را برای برخی کاربران به وجود می‌آورد که زندگی مشترک و زناشویی‎شان طبق استاندار‌های لازم یا در سطح دیگر زوج‌ها نیست.

این وکیل طلاق هشدار داد باید مراقب چهره‌ای که از خود در این سایت‌ها ارائه می‌دهید، باشید. در صورت ارائه تصویری آسیب پذیر، تنها و خسته، هرکسی می‌تواند بزرگترین ضربات را وارد کند. در این صورت ممکن است این تصور پیش بیاید که زندگی مشترک دیگران جذابتر، شادتر و خوشایندتر است.

وی تاکید کرد که پیش از ازدواج، اندیشیدن به راه‌های ادامه و حفظ آن را را باید جدی گرفت. پرهیز از رویاپردازی و انجام صحبت‌های واقع بینانه سبب پایداری ازدواج می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا طلاق شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات

به گزارش صدای ایران،مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه