Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:55:37 GMT

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۵۷

هفته پژوهش فرصتی برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی

دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین‌واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.

به گزارش ایسنا، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش‌آفرین، در خدمت تولید ملی» و با حضور مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا رسولی شربیانی دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان و جشنواره دست‌آوردها در این نشست اظهار کرد: در سال جاری دانشگاه پیام نور استان میزبان اجرایی هفته پژوهش و فناوری استان است.

وی افزود: تلاش داشتیم نهادها و مراکز آموزشی و پژوهشی را در هفته پژوهش فعالیت خوبی داشته و تحرک لازم را در حوزه پژوهش داشته باشند.

رسولی تصریح کرد: هدف اصلی ما در هفته پژوهش امسال در استان ایجاد ارتباط و پیوند بین مصرف‌کننده‌ها و تولیدکنندگان که همان صنعت و دانشگاه هستند، است.

این مسئول یادآور شد: هفته پژوهش فرصتی مناسب برای احیای شعار اقتصاد مقاومتی است تا بتوان بدین‌واسطه به خوداتکایی بر این مبنا جامه عمل پوشاند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین ادامه داد: در طول هفته پژوهش نمایشگاهی به مدت چهار روز در ورزشگاه شهید رجایی جنب پارک پامچال برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری ۳۶ کارگاه کاربردی و تخصصی، راه‌اندازی اتاق ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور مدیرعاملان و بازاریابان کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و برپایی ۴۴ غرفه از پژوهش‌های استان در عرصه‌های مختلف ازجمله ابتکارات و فعالیت‌های نمایشگاه هفته پژوهش امسال خواهد بود.

دبیر برگزاری مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و فناوری استان و جشنواره دست آوردها در پایان بیان کرد: همچنین دانشگاه پیام نور استان میزبان روز پژوهش دانشگاه‌های پیام نور کشور در تاریخ ۳ دی ماه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص نتایج برگزاری هفته‌های فرهنگی گفت: هفته‌های فرهنگی برجسته‌سازی موضوعات و قله‌ها است بدان معنا که به‌عنوان قله از آن‌ها یاد می‌شود، همچنین این ایام فرصتی برای معرفی هنرمندان، اندیشمندان و... است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مهدی سیدین‌نیا شامگاه چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ در برنامه تلویزیونی بهار بهار ضمن تبریک هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: اگر دنبالیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و در خدمت بشریت باشیم، نقش هنر در تمدن‌سازی خود را نشان می‌دهد و گذشته تاریخی نیز مصداقی برای امر است.

وی با اشاره به نقش هنر در میان اقوام مختلف افزود: هنر ظرفیت عجیبی در جمع‌آوری اندیشه‌ها دارد چون زبان بیان است و در این راستا شاهدیم زبان مشترکی است که در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در خصوص نقش حل مسئله هنر نیز عنوان کرد: یکی از پایه‌های تمدنی، هنر است که باید به آن توجه داشت و در این راستا باید به این نکته نیز توجه داشت که هنر قدرت حل مسئله نیز دارد.

سیدین‌نیا بیان کرد: نیاز است مسائل به میدان بیاید تا از طریق فرهنگ و هنر حل شود، چرا که بسیاری از مشکلات به فرهنگ افراد باز می‌گردد و یعنی این مسیر، مسیری فرهنگی و اندیشه‌ای است و باید ظرفیت هنر را باور کرد.

وی در خصوص نتایج برگزاری هفته‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: هفته‌های فرهنگی برجسته‌سازی موضوعات و قله‌ها است بدان معنا که به‌عنوان قله از آن‌ها یاد می‌شود؛ هفته‌های فرهنگی فرصتی برای معرفی هنرمندان، اندیشمندان و… است و در این راستا نیاز است به مباحث نظری نیز پرداخته شود و یکی‌از اقداماتی که می‌توان انجام داد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است تا اصفهان خود را در این عرصه بیشتر عرضه کند.

کد خبر 747720

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان