Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:25:04 GMT

«هاشمی زنده است» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۷۴

«هاشمی زنده است» رونمایی می‌شود

با پایان مراحل تولید مستند «هاشمی زنده است» این اثر به زودی در دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراحل تهیه و تولید مستند «هاشمی زنده است» به کارگردانی «علی طادی» و گویندگی «ناصر طهماسب» پس از ۲ سال پژوهش و فعالیت تولیدی به پایان رسید. 

 

این مستند با معرفی و روایت جزئیات زندگی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از ابتدای نوجوانی تا فوت ایشان به بررسی اقدامات وی در بین سال‌های ۱۳۲۰ تا دی ماه ۱۳۹۵ می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این مستند ضمن بررسی تاریخ معاصر کشورمان در سال‌های فعالیت هاشمی رفسنجانی، روایتگر حیات انقلابی، سیاسی و اجتماعی وی است.

 

مستند «هاشمی زنده است» با انگیزه شناساندن چهره‌ی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان تهیه و تولید شده است.

 

مراسم رونمایی از مستند «هاشمی زنده است» بزودی با با حضور خانواده هاشمی رفسنجانی و چهره‌های سیاسی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 

مستند «هاشمی زنده است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی طادی، پژوهشگری حامد قلی‌پور، صداگذاری مهدی جمشیدی، تدوین علی مومن علایی، ساخت موسیقی توسط رامتین وطن‌نیا، گویندگی ناصر طهماسب، روابط عمومی بهنام توفیقی و طراحی پوستر توسط محمد روح الامین تولید شده است.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد روحانی استان سمنان دفاع مقدس حسن روحانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بجنورد خراسان شمالی کتابخوانی خراسان جنوبي ناصر طهماسب علی طادی آیت الله هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • «رویداد مستندسازان علمی» برگزار می‌شود
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • آمارسازی فروش به نفع سینمای مستند نیست/ نشانی غلط ندهیم
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • ببینید | سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ!
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)