Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام مدیر جدید پرسپولیس از شبکه اجتماعی برانکو بیرون آمد!

طرفداری- پس از چند روز غیبت حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس، سرانجام امروز با پست اینستاگرامی برانکو ایوانکوویچ مشخص شد وی از صندلی مدیریتی این باشگاه کنرا رفته و جای خود را به ایرج عرب داده است.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی اینستاگرامی از کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی و روی کارآمدن ایرج عرب در رأس مدیریت این باشگاه خبر داد:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید

حمیدرضا شکارسری از انتشار ۲ کتاب تازه خود که شامل نقدهایش بر شعرهای شاعران است برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

حمیدرضا شکارسری شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار 2 کتاب تازه خود برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: مجموعه نخست،‌ «لوازم تنهایی» نام دارد و شامل نقد 100 شعر کوتاه معاصر از شاعران معاصر است که انتشارات هزاره ققنوس آن را برای عرضه در نمایشگاه منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: در این اثر،‌ نقدهای کوتاهی بر 100 شعر‌ شاعران معاصر به همراه شعر منتشر شده است،‌ با توجه به اینکه مخاطب امروز در معرض فضای مجازی و اینستاگرامی به مخاطبی بی حوصله تبدیل شده است،‌ تصمیم گرفتیم تا با نقدهای کوتاه این مخاطب را بی‌بهره نگذاریم.

مجموعه مقالات حمیدرضا شکارسری در «شعر و آزادی» منتشر می‌شود

شکارسری با اشاره به کتاب دوم گفت:‌ «مینو فقط اسمی دخترانه نیست» نیز دیگر نقدهای من بر 100 شعر دفاع مقدسی از شاعرانی چون قیصر امین‌پور،‌ سید‌حسن حسین،‌ سلمان هراتی و شاعران جوان‌تر معاصر است. این 100 شعر از میان شعرهای شاخص معاصر با موضوع جنگ و دفاع مقدس انتخاب شده‌اندو عنوان کتاب نیز به جزیره مینو که در زمان جنگ یک منطقه استراتژیک بود،‌ اشاره دارد.

وی گفت:‌ این کتاب از سوی انتشارات فصل پنجم برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر شده است.

انتهای پیام/ه

دیگر خبرها

  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فیلم| تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!
  • (ویدئو) تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد