Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:54:27 GMT

روحانیون از بازگو کردن مسائل بدون سند پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۱۸۲

روحانیون از بازگو کردن مسائل بدون سند پرهیز کنند

شهرری- ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: روحانیون در مراسم و مناسبت ها، واقعیات تاریخی مستدل را برای مردم بیان کنند و از بازگو کردن مسائل بدون سند پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از روحانیون شهرستان ری که در تالار شیخ صدوق برگزار شد، اظهار داشت: نباید به حرف های هر کسی اتکا کرد بلکه باید سخنانی را بیان کنیم که دستکم در کتابی معتبر بیان شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اگر حرفی بزنیم که خداوند راضی باشد، به طور قطع خلق خداوند نیز راضی خواهد شد.
آیت الله ری شهری با بیان اینکه تحریک مردم علیه روحانیت از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است، افزود: دشمنان سعی دارند تا از حساس ‌ترین نقاط ضربه پذیر برای رسیدن به اهداف خود استفاده ‌کنند و مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی علیه روحانیت فعالیت می‌ کنند، چرا که آنها از روحانیت ضربه خورده و با شایعه پراکنی، بزرگ نمایی مسائل کوچک سعی در تضعیف این قشر دارند.
آیت الله ری شهری ادامه داد: دشمنان دریافته‌ اند که تنها راه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد فاصله و تفرقه بین مردم و روحانیت است و همچون گذشته نمی توانند به این هدف پلید خود دست یابند.
وی یادآور شد: جامعه روحانیت نیز باید به گونه ‌ای عمل کند تا دشمنان ابزار و بهانه ‌ای برای اهداف خود پیدا نکنند.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه روحانیون از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب محسوب می شوند، گفت: مردم در دوران بحرانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر روحانیت حرکت کردند.
وی با بیان اینکه دشمن به رمز و راز ارتباط و تبعیت مردم از روحانیت پی‌ برده و درصدد فاصله انداختن بین این دو گروه است، افزود: در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم دشمنان، مقابله و مبارزه با روحانیت بود.
آیت الله ری شهری تصریح کرد: در دوره رضاخان، شعارهایی علیه روحانیت با هدف ایجاد بدبینی و تفرقه افکنی بین مردم و روحانیت مطرح می ‌شد ولی جامعه روحانیت رضایت خداوندی را بیش از خوشایند مردمی در نظر می گرفت.
وی تاکید کرد : روحانیت در جهت خواسته ‌های دشمنان حرکت نکند و اجازه ندهند بین مردم و آنها فاصله ‌ای ایجاد شود.
ائمه جماعت به همراه جمعی از روحانیون شهرستان ری به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) و هفته فرهنگی ری با آیت الله ری شهری دیدار کردند.
18 تا 23 آذرماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم(ع) از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به عنوان هفته فرهنگی ری نامگذاری شد.
1970/600

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آيت الله ري شهري ديدار با روحانيون شهرستان ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد