Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی منابع کارگری گفتند: از حدود یک ماه پیش کارگر بخش خدماتی و فضای سبز مناطق دو و سه شهرداری آبادان با همراهی کارگران آتش‌نشانی بارها مقابل ساختمان شهرداری مرکزی برای وصول مطالبات معوقه خود دست به اعتراض صنفی زده‌اند. امروز نیز اعتراض کارگران ادامه داشت.

به گفته  کارگران؛ دلیل برپایی این اعتراض حدودا یک‌ماهه بی‌تفاوتی مدیران شهرداری آبادان در قبال پرداخت مطالبات مزدی کارگران مناطق مختلف شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای آنان؛ اعتراض صنفی کارگران واحد آتش‌نشانی و سازمان عمران شهرداری با همراهی کارگران فضای سبز و خدماتی (تنظیف وحمل زباله) گسترده‌تر شده است به طوری که طی روزهای گذشته کارگران تنظیف و حمل زباله به نشانه اعتراض از جمع‌آوری زباله‌های برخی مناطق شهر آبادان خودداری کردند.

مسعود سلمان‌زاده (معاون خدمات شهری شهرداری آبادان) در گفتگو با برخی رسانه‌ها با تایید اجتماع هر روزه کارگران خدماتی شهرداری آبادان، وضعیت جمع‌آوری زباله در سطح شهر آبادان را به دلیل استمرار اعتراضات کارگران بخش خدماتی نامطلوب دانسته است.

همچنین حسن کمری (سخنگوی شورای شهر آبادان) مشکلات مالی شهرداری آبادان را ناشی از کاهش سهم شهرداری  آبادان از عوارض آلایندگی پالایشگاه و همچنین پرداخت نشدن عوارض فاز ۲ پالایشگاه  آبادان عنوان کرده است.

به گفته وی، هر ماه حساب شهرداری در زمان پرداخت حقوق از سوی طلبکارانی مالی شهرداری خالی می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود