Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دور دوم مسابقات رنکينگ تنيس روي ميز بانوان در جزيره کيش برگزار و اسامي نفرات برتر اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش ، اين رقابت ها با حضور 40 ورزشکار در 4 دسته از 11 تا 15 آذر ماه در سالن تنيس روي ميز برگزار و پس از انجام 184 بازي رنک اول تا دهم هر دسته به شرح زير اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دسته يک
بهار افشارزاده، سمانه زحمتکش، مليکا شيراني، عاطفه روستايي، تينا ذاکري، مهناز قاسمي، الهام مجيدي، سيما صيادي، نيره زارع و اشرف زابلي
دسته دو
تاميلا طاهري، يکتا ابراهيمي، مريم باقيان، طناز سالاري، هما توکلي، الناز مجيدي، الهام هاشمي، الهام منتظري، نگار برزيده و مرجان حسين پور
نفرات اول تا سوم دسته سه و آزاد به ترتيب
خانم ها طاهره نژادعلي، نرگس ميرزايي، مهديه نيک دانش و زهرا ازعلي، فاطمه ملاصالحي، اليسا کرمي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد