Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه- ایرنا- سیصد و یازدهمین شماره دو هفته نامه نوید خراسان با تمرکز بر مسایل مربوط به زعفران، روز دوشنبه در تربت حیدریه منتشر شد.

به گزارش ایرنا، این دوهفته نامه تیتر نخست این شماره خود را به مشکلات و چالش های پیش روی زعفران کاران خراسان اختصاص داده است.
در ستون یادداشت هفته این نشریه مطلبی با عنوان 'جامعه توانخواه و معلول را دریابیم' به قلم زهره اقبال نیا رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه به چشم می خورد که در آن به مناسبت 12 آذر روز جهانی معلولان آمده است: هر چند شاهد پیشرفت پزشکی و رشد سطح بهداشت هستیم ، اما نمی توان معلولیت را ریشه کن کرد و در کنار عوامل مادرزادی ، حوادث طبیعی و انسانی از قبیل تصادفات و زلزله و موارد مشابه در ایجاد معلولیت نقش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کودک آزاری و خودکشی مهمترین آسیب اجتماعی تربت حیدریه ، ایجاد مرکز معاینه فنی خودرو تربت حیدریه ، شانس زیاد آسبادهای خواف برای ثبت جهانی ، برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی زاوه و برگزاری جلسه پدافند غیرعامل مه ولات از دیگر موضوعاتی است که نوید خراسان در این شماره خود به آن ها پراخته است.
دوهفته نامه نوید خراسان به آدرس اینترنتی www.navid-news.ir نشریه خبری ، تحلیلی ،سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا سالار مقدم نشریه ای منطقه ای با بیش از 16 سال فعالیت است که به شمارگان پنج هزار نسخه منتشر می شود.
شهرستان تربت حیدریه دارای 6 نشریه محلی، چهار نشریه داخلی، 2 دفتر خبرگزاری ایرنا و صدا و سیما و همچنین 2 پایگاه خبری فعال است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتشار دو هفته نامه تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات

شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله با عنوان «بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات» منتشر شد.

به گزارش مشرق، شماره چهارصد و چهل و یکم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات» منتشر شد.

گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضدصهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

«برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره‌ این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دریافت «خط حزب‌الله» نسخه مطالعه

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان