Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری تحقیقات پلیسی پاتوق متهم را شناسایی و دستگیر و خودروی موصوف نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه پی بردند سارق با حضور در یکی از استخرهای استان از غفلت یکی از شهروندان استفاده و با برداشتن سوئیچ آن از داخل کمدهای رختکن اقدام به سرقت خودرو و دو گوشی تلفن همراه داخل داشبورت کرده است.

وی تصریح کرد:در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به سرقت خودروی با سوءاستفاده از غفلت مالباخته از رها نمودن سوئیچ خودرو حین تعویض لباس و وسایل خود در داخل استخر، سرقت یک دستگاه خودرو پراید مدل‌پایین و 6 دستگاه دوچرخه از جلوی مدارس و فروش آن‌ها با فاکتور جعلی از قبل تهیه‌شده به منظور تأمین مخارج زندگی و هزینه‌های مواد مخدر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان کرد: مأموران در ادامه با مراجعه به سوابق متعدد سارق پی بردند وی در امر سرقت دوچرخه به همراه فاکتور خام خرید دوچرخه با مهر جعلی فعالیت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ابراز کرد: در نهایت سارق به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب‌پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل‌واوباش، برخورد با سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری 3 نفر اراذل‌واوباش، کشف 3 فقره انواع اموال مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت، توقیف 10دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد افیونی و 30 نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

انتهای پیام/ ح

۸ سارق و ۳۰ معتاد متجاهر در قم دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و پلیس آگاهی در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودرو‌ها و راهکار‌های ارتقاء امنیت خودرو‌ها ارائه داده است که یکی از موارد مطرح شده این بود که تمامی خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

­این مقام انتظامی افزود: در این جلسات پلیس آگاهی مواردی از نقص ایمنی خودرو‌ها را به خودروسازان منتقل می‌کند تا آن را برطرف کنند و به همین علت تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

­رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: مالکان خودرو‌های فعلی می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند و علاوه بر آن توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی از جمله استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد ضروری است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو