Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:08:07 GMT

پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۳۰۳

پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی»

گفته‌های ایران درودی در شبکه چهار سیما امشب بازپخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، تاکنون ۱۸ قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «شوکران» روی آنتن رفته که یکی از پربیننده‌ترین قسمت‌های این برنامه، گفت‌وگو با «ایران دَرودی»، نقاش سرشناس ایرانی بوده است.

به همین منظور، امشب به دلیل آماده نشدن نوزدهمین قسمت «شوکران»، قسمت  هشتم با حضور ایران درودی بار دیگر روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه دوشنبه ۱۹ آذر حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

درودی در این برنامه افکار خود پیرامون هنر را بیان کرده و گفته است: باید هنر را جدی گرفت. نمی‌شود دو خط کشید و گفت من نقاشم. نقاشی مادر سینماست و اکثر کارگردانان بزرگ مثل کیارستمی خودمان یا کوروساوا یکی از نقاشان بزرگ بودند. برایم احترام گذاشتن به هنرمندان باارزش مملکت‌مان خیلی مهم است. اصلا خودم تلاش می‌کنم که بتوانم در این‌باره نقش بزرگی را برعهده بگیرم، چون ملت ما این کار را نمی‌کند. ملت ما آن احترام لازم را به هنرمندش نمی‌گذارد.

این هنرمند ۸۲ ساله می‌گوید: هنر در حال سقوط آزاد است و علت اصلی آن هم حراج‌های دنیا هستند، ولی من توانی ندارم که جلوی این‌جور چیزها را بگیرم.

«شوکران» دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است، اما این هفته استثنائاً ساعت‌های بازپخش نیز به پخش سه قسمت پربیننده دیگر «شوکران» اختصاص یافته است و به ترتیب برنامه‌های دکتر مهدی محقق، دکتر شاهین فرهت و آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست پخش می‌شود.

شوکران نوزدهم، هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران درودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان