Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: تمامی شرکت کنندگان در کنفرانس محبان اهل (ع)بر مقابله با توطئه‌ مشترک آمریکا، صهیونیست و وهابیت تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی در حاشیه نشست شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت(ع) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در زمینه وظیفه دانشگاه‌ها در زمینه مقابله با استکبار جهانی و روشنگری در میان امت اسلامی اظهار کرد: بی‌تردید مطالعات اصلی و عمقی تاثیر محبت اهل بیت(ع) در راستای وحدت اسلامی و تقابل با دشمنان و سازمان‌ها در حوزه و دانشگاه بیان می‌شود و هر دو در کنار هم می‌توانند به این مجموعه بسیار مهم عمق ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کنگره جهانی محبان اهل بیت(ع) زمینه‌ای است که همه مسلمانان را دور یکدیگر جمع می‌کند. این مجموعه عمومیت دارد و تقریبا در بین مذاهب اسلامی، مذهبی نیست که به محبت اهل بیت اعتقادی نداشته باشد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: بر اساس محور کنفرانسی که سال گذشته تشکیل شد و در نهایت خدمت مقام معظم رهبری رسید، امیدواریم به تدریج تعداد بیشتری از پیروان اهل بیت به مجمع اصلی افزوده شوند.

ولایتی ادامه داد: برای تهیه مقدمات این مجمع لازم بود شورای مرکزی تشکیل شود، در حقیقت شورای مرکزی، شورای تصمیم‌گیری برای برنامه‌های مجمع عالی برای تمامی فرقه‌ها و مذاهب اسلامی است که از آن‌ها دعوت به عمل آمد. اکثر آن‌ها نیز دعوت دبیرخانه را پذیرفتند و به ایران آمدند و همان طور که ملاحظه کردید، محور تمامی این صحبت‌ها محبت اصلی دوستداران و تفکیک بین دشمنان و دوستان اسلام بود، ‌تمامی آن‌ها بر مقابله با توطئه مشترک و مشخص آمریکا، صهیونیست و وهابیت تاکید داشتند.

وی در پایان تاکید کرد: محبت اهل بیت(ع) محور بسیار مهم و قوی است که تمامی مسلمانان به آن اعتقاد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي اكبر ولايتي مجمع اهل بيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ضمن تبریک روز معلم و تقدیر از عوامل برگزاری جشنواره کوچ عشایر اظهار کرد: عشایر در رونق تولید و اقتصاد کشور بسیار موثرند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند ارزش‌های زندگی عشایر را به نحو احسن به عموم معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام جمهوری اسلامی حاکمیت اسلام است و از شاخصه‌های مهم و اصلی آن مقابله با باطل و دشمن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دشمن سعی در تخریب ارزش‌ها و تضعیف عقاید و باورها دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در این زمینه دغدغه مند باشند.

عزیزی بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهم کشور و جامعه ما، مقوله عفاف و حجاب است که باید توجه داشت برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی و تبیینی است و صرفاً نمی‌توان با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد.

وی ادامه داد: در عین حال باید توجه داشت که رویکرد سلبی هم در محل خودش باید به کار گرفته شود و در مواردی اتخاذ چنین رویکردی نیز لازم است، اما چنانچه از مقولات فرهنگی و تبیینی در قبال برخی مسائل غفلت شود، کار ناقص می‌ماند و ما باید همواره این نکته را مدنظر قرار دهیم.

امام جمعه بیله سوار افزود: اجرای طرح نور و زمان اجرای آن یک اقدام هوشمندانه و به‌موقع از سوی فرماندهی انتظامی کشور بود که حمایت خود را از این اقدام اعلام می‌کنیم و باید نقشه‌های شوم دشمنان تبیین شود.

کد خبر 6097109

دیگر خبرها

  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند