Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@22:27:27 GMT

مدیرکل بزرگترین منطقه ریلی کشور معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۳۱۲

مدیرکل بزرگترین منطقه ریلی کشور معرفی شد

تین‌نیوز | 

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، محمدرضا چنگانی به عنوان مدیر کل راه‌ آهن شرق کشور منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن شرق کشور ، چنگانی ششمین مدیر کل راه‌آهن شرق کشور است که جایگزین حسن ماسوری شد.

چنگانی قبل از این عهده‌دار معاونت بهره برداری و ناوگان اداره کل راه‌آهن اصفهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از چنگانی حسن ماسوری به مدت ۱۷ ماه در طبس عهده‌ دار این مسولیت بود که هم اکنون به عنوان مدیرکل راه‌آهن استان هرمزگان منصوب شد.

مراسم معارفه مدیرکل راه‌آهن شرق کشور 21 آذر  در طبس برگزار خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم

حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است.

حجم بارش‌ها به اندازه‌ای بوده که محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک