Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در دیدار با علی امام، مدیرعامل مترو تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های رئیس و اعضای شورای‌شهر تهران شاهد افزایش اختصاص بودجه در این بخش باشیم تا خطوط مترو باسرعت بالایی تکمیل شود.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، شیخ با تأکید به انجام اقدامات و فعالیت‌های  بزرگ و ارزشمند در توسعه متروی تهران، گفت: امیدواریم به همت دست‌اندرکاران مترو؛ مشکلات اصلی شهروندان درزمینهٔ ترافیک و آلودگی هوا برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه منابع انسانی به‌ضرورت  تحقق ۳۰ درصدی افزایش جابه‌جایی شهروندان از مترو اشاره و بابیان این مطلب که این امر کاهش ترافیک و بهبود کیفیت هوای تهران را در پی دارد، گفت: اگر سایر بخش‌ها و ارگان‌ها در توسعه مترو همکاری‌های لازم را داشتند، شاهد توسعه هرچه بیشتر خطوط  بودیم.  

به گفته شیخ عملکرد  متروی تهران نه‌تنها نسبت به عملکرد سایر بخش‌های شهرداری تهران، بلکه نسبت به  سایر نهادها و ارگان‌ها در کشور بسیار خوب بوده است.  

او با اشاره به‌ضرورت توسعه کیفی و کمی حمل‌ونقل عمومی با اولویت مترو، تصریح کرد: شرکت مترو توانسته در جهت مأموریت‌های بنیادین و اصیل خود گام‌های اساسی بردارد.  

شیخ با تأکید براینکه طی سال‌های اخیر صنعت ساخت مترو بومی‌شده است، افزود: مترو تهران امروز قابل‌مقایسه با  متروی ترکیه، بوستون و همچنین بسیاری از شهرهای دنیا است.  

او درعین‌حال به کنترل  ازدحام، تراکم جمعیت و همچنین تأخیر در مسافرگیری اشاره و تصریح کرد: در کنار این مسائل؛ ایمنی خطوط و سیستم‌های تهویه هوا نیز بسیار حائز اهمیت است امیدوارم با حل چنین مسائل و مشکلاتی، حس خوبی را برای همه شهروندان تهران ایجاد کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران بودجه مترو علی امام ابراهیم شیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های متروی تهران در شب‌های قدر اعلام شد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است