Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@07:59:56 GMT

واکنش دپارتمان داوری به قضاوت فغانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۳۳۷

به گزارش پارس نیوز، داوود رفعتی، رییس دپارتمان داوری در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: من شخصا بازی را ندیده‌ام. تا آخر هفته داوری این دیدار را آنالیز خواهیم کرد و سپس درباره عملکرد علیرضا فغانی تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره مصاحبه جنجالی قلعه‌نویی مبنی بر خودشیفتگی علیرضا فغانی و این که هیچ‌کس در کمیته داوران و دپارتمان داوری جرات حرف زدن به او را ندارد، توضیح داد: خیر چنین چیزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغانی از داوران باکلاس جهانی ما است. با وجود حضور او در جام جهانی و بالا بردن اعتبار داوری ایران، ما بین فغانی و سایر داورها تفاوتی قائل نیستیم. او نیز این موضوع را می‌داند و با خشوع نسبت به این مساله رفتار می‌کند. به هر حال فغانی در بزرگ‌ترین مسابقات جهان سوت زده است و شایستگی زیادی دارد.

رفعتی درباره احتمال جریمه و محرومیت فغانی گفت: ما درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس تا آخر هفته نظر خود را اطلاع خواهیم داد اما به کار بردن کلمه جریمه با محرومیت را قبول ندارم. به هر حال فرقی نمی‌کند، هر داوری بد قضاوت کرده باشد به او کم‌تر بازی خواهیم داد. فرقی نمی‌کند فغانی باشد یا یک داور جوان.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی مصاحبه کمیته داوران جام جهانی جهان پرسپولیس واکنش دیدار پارس داوری سپاهان فغانی قضاوت دپارتمان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول