Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به جمع‌آوری ۳۴۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی به پویش ملی «لبخند مهربانی» برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان کم برخوردار گفت: ۲ میلیون تومان نیز کمک‌های غیرنقدی به این پویش انجام شده است.

به گزارش ایسنا، محمد علی کوزه گر در مراسم پویش ملی لبخند مهربانی با بیان اینکه در این طرح ۳۴۰ میلیون تومان به حساب ۹۰۱۹۰ سازمان بهزیستی برای این پویش واریز شده است، افزود:  ۲ میلیون تومان نیز کمک‌های غیرنقدی به این پویش انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۶۵ میلیون تومان از طرف بانک ملی نیز به این پویش ارسال شده است.

به گفته وی، در این طرح به ۴ هزار دانش آموز بسته‌هایی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان داده شده است.

کوزه گر با بیان اینکه در کل کشور و در تمامی استان‌ها کمک های نقدی و غیر نقدی بالای ۸ میلیارد تومان شده است افزود: موسسه نیک گامان جمشید اعتبار تهیه لباس گرم برای هزار دانش آموز را تهیه کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی در مراسم پویش «لبخند مهربانی» که به منظور تهیه لباس گرم برای کودکان مناطق کم‌برخوردار راه اندازی شده بود، افزود: خداوند را شکر می‌کنیم که توانستیم از اقدامات خوب و نوآورانه سازمان های مردم نهاد و همکاری معاونت مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی این طرح را اجرا کنیم. باید شرایطی را فراهم کنیم که اقدامات نیکوکارانه آسان‌تر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه‌  باید فرصت‌های برابر فراهم شود و پیوندی بین افراد کم برخوردار و افراد برخوردار با همکاری بهزیستی برقرار شود، تصریح کرد: استان‌های محروم و کم برخوردار در اولویت هستند و  سازمان‌های مردم نهاد با همکاری بالا و اثر بخش می‌توانند این اقدام را موثرتر کنند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند

 سیدمحمدمهدی سجادی  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بهرفت پویش بهبود رفتار‌های ترافیکی است و با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و در حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در صورت خستگی و خواب آلودگی به ویژه ۳۰ کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت و مجددا به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پست ثابت بشردوستانه در پویش بهرفت گفت: در این پویش فرهنگ ساز با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می‌شوند.

سجادی با اشاره به آموزش کودکان ضمن بازی و نقاشی در فضای دوستدار کودک کودک خاطر نشان کرد: بخش مهمی از آموزش‌های جوانان به کودکان موارد مربوطه رعایت ایمنی حین رانندگی است تا در سفر به والدین یادآوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • آغاز پویش پنجشنبه‌های مهربانی در سال ۱۴۰۳
  • شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • پویش اطعام مهدوی در استان
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه عکس پویش زندگی با آیه‌ها در اصفهان