Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته ورزشگاه برنابئو میزبان فینال لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز بود.

به گزارش "ورزش سه"، میهمانان ویژه ای نیز در ورزشگاه حاضر بودند. از شخصیت های ورزشی مهم گرفته تا ستاره های بزرگ کنونی دنیای فوتبال. از یوونتوس نیز دیبالا، بنتانکور، کیه لینی و بوموچی در برنابئو حاضر شده بودند تا فینال قرن را از نزدیک تماشا کنند اما آنها با یک دردسر پیش بینی نشده در ورزشگاه اختصاصی رئال روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوسی ها که قصد ورود به جایگاه مشاهیر برنابئو را داشتند، با ممانعت نیروهای حراست مواجه شده و برای یافتن صندلی جهت تماشای بازی به قسمتی دیگر مراجعه کردند. آنها در نهایت در قسمتی که پیش از این برای رونالدو و همراهان او رزرو شده بود مستقر شدند.

رونالدو قرار بود روز گذشته از نزدیک تماشاگر بازی باشد اما در نهایت منصرف شد وترجیح داد فعلا به برنابئو برنگردد. اتفاقی که به سود هم تیمی های شد و آنها توانستند از یکی از جایگاه های خوب ورزشگاه، نظاره گر بازی باشند.

 

 

آرژانتین رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو جورجیو کیه لینی ریورپلاته دیبالا بوکاجونیورز لئوناردو بونوچی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو ریورپلاته دیبالا بوکاجونیورز لئوناردو بونوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بسته شدن سقف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در بازی ال‌کلاسیکو + ویدئو