Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:14:34 GMT

بخشودگی مطالبات تسهیلات بانک مسکن 

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۳۸۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، علی اصغر نادری گفت : بر اساس تصویب‌ هیئت وزیران، بانک‌‌ها می‌توانند نسبت به بخشودگی سود تسهیلات غیر جاری (مازاد بر بخشودگی وجه التزام این تسهیلات) که اصل تسهیلات اعطایی آنها حداکثر یک میلیارد ریال در چارچوب ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود : تسهیلات اعطایی یارانه‌ای مورد حمایت دولت بابت حوادث غیر مترقبه و مسکن روستایی، مشروط به اینکه اصل تسهیلات دریافتی آنان بیش از یک میلیارد ریال نبوده و حداکثر تا پایان سال 1395 به طبقات غیر جاری انتقال یافته باشد، مشمول این طرح می شود.
مدیر شعب بانک مسکن خوزستان ادامه داد : مطالبات تمامی پرونده هایی که ازسوی بانک بر روی آنها اقدام حقوقی صورت گرفته است، مشروط بر اینکه مانده بدهی متقاضی بابت اصل تسهیلات بیش از 500 میلیون ریال نبوده و حداکثر تا پایان سال 1395 به طبقات غیر جاری انتقال یافته باشد مشمول این بخشودگی می شود.
نادری اظهارداشت : همچنین مطالبات تسهیلات‌گیرندگانی که حکم محکومیت آنها به دلیل عدم بازپرداخت اقساط قطعی شده و زندانی شده‌اند، مشروط به اینکه اصل تسهیلات دریافتی آنان بیش از یک میلیارد ریال نبوده و حداکثر تا پایان سال 1395 به طبقات غیر جاری انتقال یافته باشد، مشمول این طرح می شوند.
وی گفت : از امروز مشتریان عزیز می توانند برای استفاده از تسهیلات بخشودگی به شعب بانک مسکن در سراسر استان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان بانک مسکن تسهیلات بخشودگی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت بانک‌های خوزستان پرداخت تسهیلات ساخت مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، محمد خانچی در جلسه شورای مسکن استان با ابراز خرسندی از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و آغاز عملیات اجرایی ۵۴ هزار واحد مسکونی در سطح استان اظهار کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان در قالب ۴۵ سایت واقع در شهر‌های مختلف استان اجرایی شد.

وی افزود: همچنین با حضور بذرپاش، عملیات اجرایی تعداد ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی آغاز و ۳۰۰۰ قطعه زمین نیز به خانواده‌های مشمول ماده چهار قانون جوانی جمعیت در استان خوزستان واگذار شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: بی‌شک حضور وزیر، شتاب نهضت ملی مسکن در سطح استان را افزایش می‌دهد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید با سرعت دو چندان برای تکمیل و تسریع در ساخت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

خانچی به اقدامات در خصوص تکمیل زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی در سطح سایت‌های نهضت ملی اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت سایت‌های نهضت ملی در بعضی از شهر‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده است و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید سرعت تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز سایت‌ها را به صورت جدی پیگیری کنند و همچنین در خصوص ساخت مدارس، مساجد و خدمات شهری در این سایت‌ها نیز اقدامات مورد نیاز با سرعت انجام شود.

این مقام مسئول به نقش بانک‌های عامل در سرعت تکمیل واحد‌های نهضت ملی اشاره کرد و افزود: بانک‌های عامل جهت تسهیل در تکمیل واحد‌های مسکونی در سطح استان با برنامه‌ریزی و درایت، موانع موجود را برداشته و مانع شتاب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان نشوند و پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های عامل در استان باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در خراسان جنوبی
  • اولویت بانک‌های خوزستان پرداخت تسهیلات ساخت مسکن
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های استان باشد
  • تسهیلات ساخت مسکن، بزرگترین آزمون بانک مرکزی برای خلق پول مولد شبکه بانکی
  • قدردانی سخنگوی دولت از اقدامات بانک دی در زمینه وصول مطالبات و خروج از بنگاه‌داری
  • تسهیلات میلیاردی بانک تجارت در خدمت بخش‌های مختلف اقتصاد ایران
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • دست بالای سود بانکی
  • تحویل بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در اردبیل
  • تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان