Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:27:42 GMT

کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۷۴۰۲

کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه های کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده عنوان کرد: مأموران ایستگاه "پل زال اندیمشک" نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این 2 خودرو 9 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان خوزستان جامعه قاچاق کشف و ضبط مبارزه با قاچاق کالا و ارز منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران