Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پژوهش 23 تا 29 آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور قزوین در سالن ورزشی این دانشگاه در مینودر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قزوین با اعلام این مطلب ، روز دوشنبه در نشست خبری دبیران ستاد برگزار کننده هفته پژوهش، تاکید کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با درک و اهمیت موضوع پژوهش، در راستای برنامه های تدوین شده گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دانش آموزان و معلمان در ستاد هفته پژوهش استان نیز در این نشست اظهار داشت: از بین 20 اثر برتر دانش آموزی استان که به دبیرخانه ستاد پژوهش ارسال شده، 2 اثر برگزیده کشوری هستند.

محمد اسدی ادامه داد: پژوهش های این حوزه در 2 بخش معلمان و دانش آموزان لحاظ شده که در حوزه معلمان محورهای کاربردی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته اند.

به گفته این مسئول، در حوزه پژوهشی آموزش و پرورش 131 طرح از طریق معاونت های ادارات کل ارسال و در نهایت نیز 22 اثر برای هفته پژوهش برگزیده شدند.

اسدی یادآور شد: در بخش اختراعات و اکتشافات دانش آموزی نیز سه اختراع در حوزه مکاترونیک، الکترونیک و مکانیک امسال به این دبیرخانه ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش استان قزوین الکترونیک دانشگاه پیام نور فناوری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان

گلبهار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقه حفظ جز سی ام قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و سواد آموزان در حال تحصیل استان در دوره‌های سواد آموزی، انتقال و تحکیم می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

وی ترویج فرهنگ قرآنی بین سواد آموزان، تقویت انس با قرآن در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین سواد آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

خسروی با بیان اینکه مسابقه در سه سطح در نظر گرفته شده و سواد آموزان می‌توانند با انتخاب خود در یکی از سطوح شرکت کنند، گفت: در سطح یک حفظ ۱۰ سوره جز سی‌ام، سطح دو حفظ ۲۰ سوره از جز سی‌ام و در سطح سه نیز حفظ کامل جز سی ام قرآن در نظر گرفته شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: در سطح یک سوره‌های اخلاص، فلق، ناس، نصر، مسد، قریش، کوثر، عصر، فیل و قدر، در سطح دو سوره‌های سطح یک به همراه سوره‌های کافرون، ماعون، تکاثر، زلزله، بی نه، تین، شرح، همزه، قارعه و ضحی و در سطح سه نیز همه سورهای جز سی ام موضوع مسابقه سطوح سه گانه می‌باشد.

وی همچنین به زمان برگزاری مسابقه نیز اشاره کرد و ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و توجیه سواد آموزان، یادآور شد: این مسابقه از ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

خسروی با بیان اینکه از نفرات برتر مسابقات در سطوح سه گانه تجلیل خواهد شد، از تعیین گروه ارزیابی به منظور ارزیابی افراد شرکت کننده در مسابقه خبر داد و گفت: در پایان مسابقه و در هر شهرستان و منطقه در مجموع از شش نفر برگزیده شامل: سه نفر سواد آموز برتر در سطح «۱»، دو نفر سوادآموز برتر در سطح «۲» و یک نفر سوادآموز برتر در سطح «۳» با اهدای مبالغ نقدی تقدیر خواهد شد.

معاون سواد آموزی استان کردستان در پایان گفت: اطلاعات سواد آموزان شرکت کننده در مسابقه در سامانه سواد آموزی ثبت و در پایان گزارشی از اقدامات استان تنظیم و به سازمان نهضت سواد آموزی ارسال خواهد شد.

کد خبر 6062780

دیگر خبرها

  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان